Voor mijn schoonmoeder ben ik bezig een Lenovo B590 van een SSD te voorzien (Kingston 120GB). Idee was om de rescue image over te zetten naar de disk en dan middels repair de boel weer installeren. Het volgende heb ik gedaan:
- SSD aangekoppeld via USB (externe behuizing met voeding)
- Via schijfbeheer geïnitialiseerd
Ging goed, tot de Lenovo software een rescue image naar de SSD ging pompen. Ik kreeg een simpele foutmelding, waarna de disk in verkenner uit het overzicht verdween.
Nu krijg ik de schijf niet meer geïnitialiseerd. Ik wilde met clone software (Ease Us) de hele Lenovo image naar de SSD pompen, zou voldoende moeten zijn. Schijf wordt niet meer herkend en in schijfbeheer krijg ik de volgende melding:

Hoe krijg ik de schijf nu weer goed geïnitialiseerd?
- SSD aangekoppeld via USB (externe behuizing met voeding)
- Via schijfbeheer geïnitialiseerd
Ging goed, tot de Lenovo software een rescue image naar de SSD ging pompen. Ik kreeg een simpele foutmelding, waarna de disk in verkenner uit het overzicht verdween.
Nu krijg ik de schijf niet meer geïnitialiseerd. Ik wilde met clone software (Ease Us) de hele Lenovo image naar de SSD pompen, zou voldoende moeten zijn. Schijf wordt niet meer herkend en in schijfbeheer krijg ik de volgende melding:

Hoe krijg ik de schijf nu weer goed geïnitialiseerd?