Graag jullie idee over het volgende.
Ik heb een Node 304 met diverse onderdelen (alles nieuw) in elkaar gezet maar krijg het systeem niet aan de praat.
Zodra ik de kast aanzet gaan de LED's branden en de ventilatoren draaien. Echter verschijnt er op mijn beeldschem 'no input'. Ik krijg dus in zijn geheel geen beeld.
Ik heb de voeding en het ramgeheugen getest op een andere computer en deze werken gewoon.
Alle aansluitingen heb ik nagelopen en diverse soortgelijke situaties op internet gezocht en oplossingen uitgeprobeerd zonder resultaat, tot en met het losser draaien van het moederbord aan toe.
Het gaat om de volgende combinatie:
Overigens is de bedoeling Windows 8.1 installeren met een externe dvd rwter.
Wat zou dit kunnen zijn? Processor? Moederbord?
Bij voorbaat dank voor het meedenken...
Ik heb een Node 304 met diverse onderdelen (alles nieuw) in elkaar gezet maar krijg het systeem niet aan de praat.
Zodra ik de kast aanzet gaan de LED's branden en de ventilatoren draaien. Echter verschijnt er op mijn beeldschem 'no input'. Ik krijg dus in zijn geheel geen beeld.
Ik heb de voeding en het ramgeheugen getest op een andere computer en deze werken gewoon.
Alle aansluitingen heb ik nagelopen en diverse soortgelijke situaties op internet gezocht en oplossingen uitgeprobeerd zonder resultaat, tot en met het losser draaien van het moederbord aan toe.
Het gaat om de volgende combinatie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4150 Boxed | € 94,70 | € 94,70 |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 63,04 | € 63,04 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,85 | € 65,85 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,85 | € 29,85 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 57,50 | € 57,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 364,94 | |
Overigens is de bedoeling Windows 8.1 installeren met een externe dvd rwter.
Wat zou dit kunnen zijn? Processor? Moederbord?
Bij voorbaat dank voor het meedenken...