Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 11:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-04 08:03
Ja werkt hier, hoofdlettergevoelig, wel even je Duits ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-01 16:31
drpeer_holland schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:04:
[...]

Duurt wel wat langer voordat je de tickets ook binnen krijgt, ongeveer 1 uurtje.
Ik heb nog niets binnen :(
Ach ja het was het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
8 besteld op 00:13. Ben benieuwd of ik ze morgenochtend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-04 23:27
LET OP:

Kaarten slagharen zijn te gebruiken vanaf NU tot en met 31 December (dus incl winterslagharen)

De kaarten van 2,50 hebben een beperkte bruikbaarheid, vanaf 25 aug tot 2 nov dus het naseizoen only.

Ik heb zelf de euro extra neergeteld (boeie, 25 of 35 eur) voor de flexibiliteit om al begin augustus een dagje te plukken of toch evt pas in december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08
Ik heb gisteren 4 kaarten besteld van 3,5 euro plus een parkeerkaart van 7,5. Na ongeveer 1 uurtje waren de tickets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-04 12:46
Ik heb ze gisteravond laat nog besteld maari k heb tot nu toe geen kaarten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-04 09:49

Praetextatus

the dutch_paki

gisteren in de avond besteld en had ze ook binnen 1 uur binnen.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 22:03
Fout Slagharen: entree voor prikje

Voor een paar euro naar een pretpark lijkt te mooi om waar te zijn, maar door een ’stomme fout’ kan iedereen voor 2,50 euro per persoon een kaartje bestellen voor Attractiepark Slagharen. Normaal gesproken kosten entreebewijzen bijna 30 euro.

In plaats van ruim 100 euro is een gezinnetje met twee kinderen voor een dagje uit nu hooguit een tientje kwijt.

De directie van het voormalige Ponypark is er niet blij mee. „We hebben kortingsflyers uitgedeeld aan een aantal zakelijke klanten in Duitsland, maar de code die daarop staat, is per ongeluk op internet beland”, zegt een onthutste woordvoerder. „Dat daar nu misbruik van wordt gemaakt, is absoluut niet de bedoeling.”

Hoeveel geld er in totaal wordt misgelopen, is een kwestie van afwachten. Op veilingwebsites hebben enkele tientallen gebruikers er al een lucratieve handel van gemaakt om spotgoedkope kaartjes voor een paar euro meer door te verkopen.

Gisteravond was het probleem nog niet verholpen. „We zoeken een manier om een identiteitscontrole in te bouwen bij het verzilveren van de codes”, aldus de zegsman.
http://www.telegraaf.nl/b...j_entree_Slagharen__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 07:00
Carfanatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:48:
Fout Slagharen: entree voor prikje

Voor een paar euro naar een pretpark lijkt te mooi om waar te zijn, maar door een ’stomme fout’ kan iedereen voor 2,50 euro per persoon een kaartje bestellen voor Attractiepark Slagharen. Normaal gesproken kosten entreebewijzen bijna 30 euro.

In plaats van ruim 100 euro is een gezinnetje met twee kinderen voor een dagje uit nu hooguit een tientje kwijt.

De directie van het voormalige Ponypark is er niet blij mee. „We hebben kortingsflyers uitgedeeld aan een aantal zakelijke klanten in Duitsland, maar de code die daarop staat, is per ongeluk op internet beland”, zegt een onthutste woordvoerder. „Dat daar nu misbruik van wordt gemaakt, is absoluut niet de bedoeling.”

Hoeveel geld er in totaal wordt misgelopen, is een kwestie van afwachten. Op veilingwebsites hebben enkele tientallen gebruikers er al een lucratieve handel van gemaakt om spotgoedkope kaartjes voor een paar euro meer door te verkopen.

Gisteravond was het probleem nog niet verholpen. „We zoeken een manier om een identiteitscontrole in te bouwen bij het verzilveren van de codes”, aldus de zegsman.
http://www.telegraaf.nl/b...j_entree_Slagharen__.html
Net ook 4 kaarten besteld, leuk dagje weg met vrienden (als ik ze nog binnen krijg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:41
Nou, ze zijn nog niet met een oplossing gekomen want ik heb er zojuist nog 4 kunnen bestellen.
Vielen Dank für Ihre Bestellung. Sie wird umgehend bearbeitet.
Een oplossing lijkt me toch niet zo ingewikkeld? Geef iedereen een unieke code. Op die manier heb je nogsteeds wel handel in codes maar beperk je het wel gigantisch.

Sowieso een korting van 90% geven via een simpele kortingscode die onbeperkt bruikbaar is is wachten op problemen lijkt mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Mevius op 17-07-2014 10:08 ]

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 07:00
Mevius schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:02:

Sowieso een korting van 90% geven via een simpele kortingscode die onbeperkt bruikbaar is is wachten op problemen lijkt mij.
Ja echt handig is het niet van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 16:42
ik wil ook bestellen, maar de site ligt flink op zijn gat....

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:14
Het lijkt hier gelukt te zijn, heb echter nog geen bevestiging of kaarten binnen. Als de codes bestemd zijn voor Duitsers, laat dan een duits adres opgeven? Is uiteraard alsnog wel te omzeilen, maar het maakt het al iets lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En over een tijd allemaal "ahh zielig" roepen als Slagharen in financiële nood zit. |:(

Ik vind het echt schandalig dat hier massaal misbruik van gemaakt wordt, zum kotsen gewoon.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Angeloonie schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:14:
En over een tijd allemaal "ahh zielig" roepen als Slagharen in financiële nood zit. |:(

Ik vind het echt schandalig dat hier massaal misbruik van gemaakt wordt, zum kotsen gewoon.
Ik denk ook dat ze alle tickets die niet verstuurd zijn gewoon gaan annuleren. Daarnaast is het ook wel erg dom van Slagharen. Waarom niet de website gelijk offline halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:46
En dan straks zeker klagen als Slagharen de kaarten niet accepteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Je kan wel kritisch zijn, maar niet geschoten is altijd mis...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius

Ze weten al een tijdje dat deze kortingscode uitgelekt is. Als het echt zo'n ramp is dan hadden ze toch simpelweg die kortingscode ongeldig kunnen verklaren?

Dit 'foutje' brengt ook goedkope reclame met zich mee. Voordat ik dit topic zag had ik er namelijk niet bij stilgestaan om naar Slagharen te gaan deze zomer. Nu ga ik er voordelig heen maar zal ongetwijfeld daar ook het een en ander uitgeven. Uiteindelijk zal het werkelijke verlies minimaal zijn schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 13:56

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Pft, ik kwam tot in het betaalscherm, nu is de site weer plat ;(

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
Of ze zijn van plan om een dezer dagen Failliet te gaan. Heb je mooi nog het een en ander afgewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ronald8 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:16:
En dan straks zeker klagen als Slagharen de kaarten niet accepteert?
Kan me iets van Otto herinneren. Ik ga het niet bestellen omdat ik 1. al bang ben dat dit gaat gebeuren, en nu het in het nieuws is, gaat iedereen als een gek bestellen, 2. het park interesseert me niet :P veel mensen gaan denk ik puur voor verkoop ivm echt het park bezoeken.

En als mensen wel het park mogen bezoeken (wat ik niet denk) goede prijs :Y Ik had de code geblokkeerd als het mijn website was

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-04 11:18

ADK

uurtje geleden 4 tickets via de mail binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 23-04 16:42
Ik zou er ook nooit naar toe zijn gegaan. Is beetje ver rijden voor een dagje uit, maar met die korting wordt het een stuk aantrekkelijker.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
Lanithro schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:23:
Ik zou er ook nooit naar toe zijn gegaan. Is beetje ver rijden voor een dagje uit, maar met die korting wordt het een stuk aantrekkelijker.
Het zou ook een soort van wijnvoordeel actie kunnen zijn. Gewoon reclame maken? Als je de prijzen voor eten gewoon met een paar euro verhoogt verdienen ze echt wel deels terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Handel op MP

En deze man op MP maakt het helemaal bond

[ Voor 37% gewijzigd door Younes op 17-07-2014 10:28 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Hier even een directe link naar de ticket-service (is wel down maargoed)

http://tickets.slagharen....p=40&SITE_LANGUAGECODE=de

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-03 17:04

Waywaith

Tja

Meer bezoekers in het park is meer consumeren op het park. Misschien maakt dat uiteindelijk wat goed?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:50
Waywaith schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:26:
Meer bezoekers in het park is meer consumeren op het park. Misschien maakt dat uiteindelijk wat goed?
Moeten ze maar niet discrimineren. Het zal mij ook een zorg zijn overigens, ik woon er in de buurt en kom er heel af en toe eens langs, maar het is echt oude troep, veel afgekeurd kermisspul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het staat nu ook al op de Telegraaf website. Ga er maar van uit dat de kortingscode bij het online komen van de site niet meer functioneert.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Waywaith schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:26:
Denk dat dat nog meevalt, wat dacht je van de categorie mensen die hun versnaperingen in de supermarkt scoren? Doen wij ook wel eens, als je ziet wat sommige parken rekenen voor simpele gerechten/dranken, ik gun ze dat geld gewoon niet. Beetje lagere prijzen mag wel. Nu weet ik niet of SH lagere prijzen hanteert, maar in het algemeen is het overal duur(der).

[ Voor 8% gewijzigd door ByteMe_ op 17-07-2014 10:44 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
RonaldDesigns schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:43:
[...]

Denk dat dat nog meevalt, wat dacht je van de categorie mensen die hun versnaperingen in de supermarkt scoren? Doen wij ook wel eens, als je ziet wat sommige parken rekenen voor simpele gerechten/dranken, ik gun ze dat geld gewoon niet. Beetje lagere prijzen mag wel. Nu weet ik niet of SH lagere prijzen hanteert, maar in het algemeen is het overal duur(der).
Het is een pretpark, dus nee. Flesje drinken 3 euro en dan vinden mensen het nog raar dat het pretparkbezoek aan het teruglopen is. Ik wil best wat kopen, maar wel voor een schappelijke prijs en geen 5 euro voor friet waarvan je nog net niet over de nek gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51

In geen 10000 jaar was ik anders met mijn kleine neefjes / nichtjes naar dat park gegaan dus wat mij betreft is het nog steeds een goede deal voor hun (beter 10 euro dan 0 euro toch)

Daarbij zal er ook echt wel een frietje iod gekocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ben nog nooit in dit park geweest dus dit is wel een interessant "aanbod". Logisch dat het park er niet blij mee is maar dan hadden ze e.e.a. beter moeten regelen. De site is down dus bestellen lukt nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-03 19:49
Per ongeluk expres denk ik, Er gaat werkelijk niemand naartoe en bij de vriendenloterij delen ze ook stapels tickets uit. Ik heb zelf 4 tickets gewonnen en niemand die ze voor niks nog niet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:15
Dacht hey wat leuk (voor die prijs, anders écht nooit gegaan) maar even wat foto's bekeken en zelfs voor 2.50 per persoon ga ik er niet een halve tank benzine aan verspillen. De tijd heeft daar een jaartje of 25 stil gestaan..?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Laatst online: 15-04 19:57
Zojuist zonder problemen 4 kaartjes besteld voor 10 euro totaal.

Heb nog geen email met de tickets maar ik heb wel een PayPal bevestiging van betaling gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijoy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:54
Gewoon een goede en slimme stunt, speelt goed in op koopjesjagers. Vergeet ook niet dat de kaartjes alleen buiten het seizoen en kort geldig zijn. Ze verkopen normale kaartjes in het hele land voor 12,50 per stuk bij allerlei winkelketens, zou me niks verbazen als ze aan deze actie nog meer overhouden per kaartje.
Als ze het echt vervelend vonden was die code allang onbruikbaar.

Heb zelf ook vannacht 5 kaartjes gekocht en na 4 uur ontvangen in de spambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt erop dat ze bij de ingang een extra controle in gaan voeren.
Kortingen zijn voor zakenrelaties bedoeld in duitsland ;)
Normaal gesproken kosten entreebewijzen voor het voormalige ponypark in Slagharen bijna 30 euro. Maar het attractiepark heeft kortingsbonnen uitgedeeld aan zakelijke klanten in Duitsland. De code die op deze entreebewijzen staat is per ongeluk op internet beland. Met deze code kunnen spotgoedkope kaartjes worden besteld. Op veilingwebsites is een lucratieve handel ontstaan in kaartjes voor Slagharen die voor een paar euro meer worden doorverkocht.
Het attractiepark probeert via een extra identiteitscontrole te voorkomen dat de kortingskaartjes in verkeerde handen belanden. Hoeveel entreegeld het attractiepark inmiddels al is misgelopen is niet duidelijk.
Bron: http://www.rtvoost.nl/nie...ttyPhoto%5Bpp194183%5D/0/

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
arjants schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:32:
Lijkt erop dat ze bij de ingang een extra controle in gaan voeren.
Kortingen zijn voor zakenrelaties bedoeld in duitsland ;)

[...]

Bron: http://www.rtvoost.nl/nie...ttyPhoto%5Bpp194183%5D/0/
Denk eerder dat het gaat om tijdens het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

NotSoSteady schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:38:
[...]

Denk eerder dat het gaat om tijdens het bestellen.
Zo lees ik het bericht inderdaad ook. Vooral de laatste zin duidt erop dat de inmiddels verkochte kaartjes gewoon gedogen. Nu zijn het bestellen wrs moeilijker gemaakt worden, mocht de site nog niet plat liggen.

Wel weer typisch Nederlands dat "we" massaal misbruik maken van extreme kortingscodes, in Duitsland hoor je er niks over :D

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 17-07-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 609064

Zag er nog een artikel over voorbij komen op Twitter. Mij is het gisteravond nog gelukt om te bestellen, maar de E-tickets in mijn mailbox openen niet, dus vooralsnog heb voor niks besteld...
Pretpark "Slagharen" verkoopt zichzelf failliet

Sinds gisteren circuleren er op internet enkele codes waarmee consumenten online via de Duitstalige website van Slagharen kaartjes kunnen kopen voor slechts €3,50 (in sommige gevallen zelfs €2,50) per stuk. De normale entreeprijs is 30 euro en een gemiddeld gezin (4 personen) bespaart dan al snel €100,- op een dagje pretpark! Slagharen laat weten dat er een fout in het systeem zit, maar dat de kaartjes ondanks dat wel bruikbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.ohln.nl/images/slagharen.png

Inmiddels hebben al honderden mensen kaartjes besteld en ondanks dat het pretpark laat weten met man en macht te werken aan een oplossing is de bug nog altijd niet verholpen. Ook vanmorgen kregen wij melding van mensen die gretig gebruik maken van deze unieke kans.

Wat de uiteindelijke schadepost voor Slagharen zal zijn is nog niet in te schatten, maar de komende maanden zal het park overwegend volgeboekt zijn met mensen die er amper iets voor hebben hoeven te betalen. Daar staat wel tegenover dat men een frietje en drinken koopt wat in het park behoorlijk prijzig is.

Na een nieuwsbericht op Nieuws.nl over de kortingsactie lag de website van Slagharen uren plat. Slagharen laat op Twitter weten dat de verwerking van de tickets ernstige vertraging oploopt door de vele bestellingen. Het kan soms wel tot 3 uur duren voor de bestelling doorgevoerd wordt. Normaal neemt dit een paar minuten verwerkingstijd in beslag.

Ook nog even snel bestellen...?
Dat kan, surf naar -->> http://slagharen.com/de/eintrittskarten en voer de actiecode -->> S14PAP300 <<-- in!
Bron: *schaamteloze plug van je eigen site*

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 03-10-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142694

"met man en macht te werken aan een oplossing" :D

Een kortingscode uit je systeem verwijderen is inderdaad een tijdrovende klus. Hier is opzet in het spel en ik maak er graag gebruik van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mede
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:38
B00st3r schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:18:
Zojuist zonder problemen 4 kaartjes besteld voor 10 euro totaal.

Heb nog geen email met de tickets maar ik heb wel een PayPal bevestiging van betaling gekregen.
Ik kreeg ook alleen de PayPal bevestiging en geen tickets. Gmail had de mail met links naar de tickets bij mij als spam gemarkeerd.

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranenJer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-03 15:17
Afbeeldingslocatie: http://slagharen.com/wp-content/uploads/2011/03/melding2.png

Banner stond op de website..

[ Voor 16% gewijzigd door FranenJer op 17-07-2014 15:37 . Reden: herkomst toegevoegd. ]

What doesn't kill you, makes you stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:34
Ik denk dat ze helemaal niet heel veel mislopen aan entree prijs.
Ik denk dat er zo heel veel mensen komen die anders niet zouden gaan.

Wij hebben 3 kinderen (2 die in attracties gaan ) en ze mogen in andere parken in bijna alle attracties in slagharen eigenlijk in heel weinig. Voor meer dan de 3,50 dat wij er voor hebben betaald was ik nooit gegaan. Zelfs als ze de kaarten willen weigeren aan de deur zou ik geen andere kaartjes kopen. Dan reizen we 20 minuten verder voor plopsaland waar ze wel overal in mogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Amused
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-04 05:54
Ik ben gisteren geweest met 4 personen dus de code heeft wel gewerkt maar blijkbaar zoals de waarschuwing hierboven is het nu afgelopen met de prijs uhm pret.

Als toevoeging wil ik wel even aangeven dat er alsnog veel geld is uitgegeven in het park en wat ik dus niet ergens anders uit kan geven.
In dat opzicht heeft hebben ze wel extra inkomsten gehad die er anders van mij niet waren geweest.

[ Voor 42% gewijzigd door Not_Amused op 17-07-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:21
Achtung:
- Die Eintrittskarten sind nur gültig am einem Tag in der Saison 2014.
- Die Eintrittskarten sind pro Person, sofern nicht anders angegeben.
- Kinder bis einschl. 3 Jahre haben freien Eintritt.

Willst du einen lustigen Tage verbringen ? Einfach und schnell Eintrittskarten für Freizeit & Ferienpark Slagharen kaufen ?. Hierzu können Sie online Tickets kaufen !

Die Vorteile auf einen Blick:
Keine langen Wartezeiten! Sie können sofort durch die Eingangskontrolle
Folgende Zahlungsmethoden werden unterstützt: iDeal, Kreditkarte
Sie erhalten Ihre Tickets per E-mail und können das Eingangs Ticket auf A4 Papier ausdrucken.
google vertaling xD
- De entreekaarten zijn geldig op één dag in het seizoen 2014
- De entreekaarten zijn per persoon tenzij anders aangegeven
- Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis entree

Wilt u ook een gezellig dagje uit? Eenvoudig en snel entreebewijzen voor Attractie- & Vakantiepark Slagharen kopen? Dat kan via de online ticketverkoop!

De voordelen op een rij:
Geen lange wachttijden! U kunt meteen doorlopen via de toegangscontrole.
De volgende betaalmogelijkheden worden ondersteund: iDEAL.
U ontvangt uw tickets per e-mail en kunt het entreebewijs thuis afdrukken op A4 papier.
Code accepteren ze nog wel maar geen bestelformulier, toch spreekt de tekst niet over het niet kunnen bestellen. Volgens mij hebben ze gewoon het bestellen met actiecodes geheel uitgezet, daar hadden ze dus een dag voor nodig 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door lubbertkramer op 17-07-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 20:57

Royz

Kleurenblind!!

Ik gok dat door het aanpassen van wat variabelen je wel het bestelscherm icm de actiecode tevoorschijn kan krijgen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samara
  • Laatst online: 17-07-2022
Ik heb besteld om 2:00 maar nog steeds geen kaarten binnen. Nu vraag ik me af of het te maken heeft met het feit dat ik ergens Niederlande heb ingevuld?

Ik weet zeker dat ik mijn e- mailadres goed heb neergezet.

Is er iemand die een al een e-mail heeft gestuurd naar ticketcounter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

02:00 of 14:00?

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Volgens mij valt de daadwerkelijke schade inderdaad wel mee voor Slagharen. Op Travelbird worden de kaarten bijvoorbeeld ook voor 12.50 al aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samara
  • Laatst online: 17-07-2022
Afgelopen nacht dus om 2:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 11:33
Mijn kaarten van 18:15 en 19:00 ook nog niet ontvangen..
Wordt een mailtje naar ticketcounter ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42
real-doc schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:45:
Volgens mij valt de daadwerkelijke schade inderdaad wel mee voor Slagharen.
Sowieso denk ik dat ze hier weinig schade aan gaan overhouden.
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet naar Slagharen gaan maar met deze aanbieding is het wel interessant.
Eenmaal daar wil ik ook wat te eten en drinken dus meer inkomsten voor de horeca.
En die parkeerkaart moeten je ook niet vergeten.

Al met al worden ze er misschien nog wel beter van dan zonder die aanbieding (als je de omzet zou kunnen vergelijken wanneer die "actie" er niet zou zijn).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Hartelijk dank.

Gisteren avond 20:01 uur besteld en 00:05 uur de internet link naar de tickets ontvangen.

Enkele jaren geleden ook in Ponypark Slagharen geweest, ik meen met het 40 jarig bestaan en toen zelfs gratis tickets ontvangen in een soort van discount bonnen boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:50
Royz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:29:
Ik gok dat door het aanpassen van wat variabelen je wel het bestelscherm icm de actiecode tevoorschijn kan krijgen
Helaas:
"Fout(en) gevonden:
- Gen product gevonden voor deze actiecode S14PAP300

Corrigeer en probeer opnieuw!"
Ook SQL-injectie werkt bij mij niet :P

Niet dat ik had besteld, maar het had grappig geweest.

Sterke reactie voor een tientje korting. 9 van de 10 mensen die heen gaan zouden anders niet gaan, dus het is sowieso extra inkomsten. Komt nog bij dat, zoals al gezegd, eten en drinken waarschijnlijk per persoon al over de 10 euro heen gaat, dus voor Slagharen is er niks aan de hand. Als klapper op de vuurpijl sta je ook nog in de kranten en heb je radiospotjes gekregen. Dit was gewoon een slimme reclamestunt en Slagharen heeft heel veel geld bespaard en veel inkomsten die ze anders niet hadden gekregen komen nu wel binnen. Als dit niet de bedoeling was, had de actie heel snel afgelopen geweest ;)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

Ik heb vier tickets gekocht.. maar behalve een duits mailtje nog niks binnen qua tickets ofzo.. iemand hier al wel? :?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:05
GS88 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:20:
Ik heb vier tickets gekocht.. maar behalve een duits mailtje nog niks binnen qua tickets ofzo.. iemand hier al wel? :?
Ja.
Mails zaten in m'n spam folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:21
Bump! Slagharen heeft opnieuw een prijsfout. Je kunt nu zelfs gratis naar binnen toe.
Als je hier de kortingscode 'winnaar29' of 'gefeliciteerd30' invult kun je GRATIS naar binnen! De codes zijn alleen maar komend weekend geldig op zaterdag 29 november en zondag 30 november. De code voor zaterdag is winnaar29 en de code voor zondag is gefeliciteerd30. Aan de kassa kosten kaarten 27,50 euro, maar via deze code zijn ze GRATIS. Sla je Slag(haren)!
Voor mij werkt het:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/loNoJrf.png
Zie ook dit nieuwsartikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Dynaw schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:57:
Bump! Slagharen heeft opnieuw een prijsfout. Je kunt nu zelfs gratis naar binnen toe.

[...]

Voor mij werkt het:
[afbeelding]
Zie ook dit nieuwsartikel
Thnx! We zijn laatst ook al geweest maar voor het geval we dit weekend niets te doen hebben hè ;).
Bestelnummer: 62204

Artikel Omschrijving Prijs Aantal Totaal
5939554639 Slagharen::Entreekaart Attractie- en Vakantiepark Slagharen geldig op 30 november (Sinterklaasweekend) € 0.00 4 € 0.00

Verzendkosten: € 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 17:08
Daarom staan er zoveel op Marktplaats. Stelletje aasgieren daar.

Zal wel lekker druk worden op die twee dagen :+

[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-11-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-04 22:44
Zal wel vol zijn dit weekend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:56
En koud :+ Aangezien je waarschijnlijk een lange tijd mag wachten in de rij.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jymy
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
gefeliciteerd30 werkt niet meer, maar op hun site wel kaartjes te bestellen voor 5,-/stuk:
http://slagharen.com/tickets

Op 29-11 ook 5,-, en op 28-11 en 5-12 8,60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Laatst online: 05:14
Mensen die de code gebruikt hebben opgelet:
Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1411/87215/9BdD46nl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-04 10:07
akerssies schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:12:
Mensen die de code gebruikt hebben opgelet:
[afbeelding]
Opletten waarvoor? Worden mensen bij de kassa tegengehouden dan? Blokkade op de code lijkt me ok, maar eenmaal aangeschaft is aangeschaft toch? Deze tt pagina zegt niet zoveel vind ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 26-11-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:56
jymy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:27:
gefeliciteerd30 werkt niet meer, maar op hun site wel kaartjes te bestellen voor 5,-/stuk:
http://slagharen.com/tickets

Op 29-11 ook 5,-, en op 28-11 en 5-12 8,60
En ook de andere code is nu niet meer geldig.

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-04 22:44
Hoyden schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:19:
[...]
Opletten waarvoor? Worden mensen bij de kassa tegengehouden dan? Blokkade op de code lijkt me ok, maar eenmaal aangeschaft is aangeschaft toch? Deze tt pagina zegt niet zoveel vind ik.
Tickets zijn gewoon geldig.

Klantenservice
Hallo Robberto. Waarmee kan ik je helpen?
Robberto
Hallo, ik heb gisteren tickets besteld met de actiecode waardoor ik 00,00 euro moest betalen. Zijn deze tickets wel gewoon geldig zaterdag of zondag?
Klantenservice
ja hoor, u kunt de etickets uitprinten en meebrengen.
Robberto
Okee ja omdat de codes nu niet meer werken dacht ik dat ze wellicht geblokkeerd werden.
Ik ga ze namelijk weggeven en het zou lullig zijn als mensen dan alsnog moeten betalen.
Klantenservice
dat begrijp ik
nee de reeds verkregen e-tickets zijn geldig.
Robberto
Wauw super.
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie rond de kortingscodes voor Slagharen. Met de nadruk op discussie, bijvoorbeeld over de voorwaarden of over problemen rond het bestellen. Reacties als "ik heb ook besteld" en "ik heb mijn kaarten nog niet binnen" voegen bijzonder weinig toe aan de discussie.