Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een android smartphone.Ik heb nog nooit een android smartphone gehad maar wel een nexus 7 (2013), dus ik ben niet helemaal onbekend met android. Ik ben op zoek naar een telefoon die in ieder geval genoeg geheugen heeft omdat ik meerdere google woordenboeken offline wil gebuiken, spotify offline en veel apps downloaden.

Mijn vraag of ik de offline woordenboeken, spotify offline modus en de apps op een sd kaart kan instalen met android? Zo ja, werkt het evel snel als wanneer je het op je telefoon geheugen instaleert? Alvast bedankt voor jullie antwoord.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ligt aan heel wat dingen:
- Welke telefoon het precies is
- Welke versie van Android draait daar op
- Of de applicaties dat toelaten of niet

Intern geheugen is (meestal) sneller, dat wel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Er zijn zat chinaphones die met android 4.2+ geleverd worden en 16GB opslagruimte geven onder de EUR200,-. Prik daar nog een 32GB microSD kaartje bij en ik denk dat je ruimschoots voldoende opslag op je telefoon hebt.
De meeste applicaties kunnen na installatie verplaatst worden naar SD kaart. Een paar bekende apps waar dat niet mee kan: WhatsApp, FasterGPS, Googe play service, Google maps etc...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit voornamelijk te denken aan de motorola moto g (4g). Dus met 8 gb geheugen en sd kaart aansluiting.

Als ik zo dat artikel lees dan kan ik het beste een telefoon met veel interne geheugen kopen want veel heb je niet aan een sd kaart. Begrijp ik dat goed?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 01:29 ]

Verwijderd

Natuurlijk heb je wel wat aan een SD kaart. Dit artikel gaat over de laatste versie van Android (4.4 Kitkat) Op dit moment worden veel telefoons daar nog niet eens mee geleverd.

En apps die zijn geschreven voor Kitkat zullen ook geen last hebben van dit probleem omdat ze daar op aangepast zijn.

Mijn advies zou toch zijn om voor een goedkope chinaphone te gaan die met Android 4.2 wordt geleverd. Dan heb je helemaal het probleem niet van de toegang tot de SD kaart en kan je een 32GB kaartje helemaal volplempen met data.