Toon posts:

Caiway televisie op tablet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een schamele tien zenders die ik van Caiway op mijn tablet kan bekijken, alleen als ik thuis ben.
UPC daarentegen biedt meer dan tachtig zenders op je tablet en je kan je zenders in heel Nederland bekijken.

UPC Nederland introduceert vandaag een nieuwe dienst waarmee alle klanten van UPC ook buitenshuis in heel Nederland online TV van UPC kunnen kijken op hun mobiele device waaronder smartphone, tablet en laptop.

http://www.telecompaper.c...n-heel-nederland--1025852

Caiway loopt weer eens hopeloos achter.

Wanneer gaat Caiway zijn product televisie kijken op tablet aanpassen aan de normen van deze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:31
Hoe moeten wij dat weten?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je gelijk in. Ik bedoel meer wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:14

Fiber

Beaches are for storming.

Ik zou overstappen naar UPC...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41

Speedmaster

Make my day...

Fiber schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:46:
Ik zou overstappen naar UPC...
Dat wil 4320p niet want dan is hij zijn tijdverdrijf kwijt, klagen over caiway.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

I vind het geweldig.

Waar staan die normen dan als ze die op willen zoeken ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi2
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Laat ze eerst maar eens regelen dat alle Caiway-klanten die 10 kanalen kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het nogal wat uitmaken. Meer dan tachtig zenders overal in Nederland kunnen bekijken op je tablet, of slechts tien zenders zoals bij Caiway en dan nog eens alleen thuis op je WIFI.

Caiway loopt hopeloos achter ten opzichte van de concurrentie, maar je betaalt wel de hoofdprijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn we ook op Caiway aangewezen als je enige internetsnelheid wenst te hebben, maar op wat kleine verbeterpuntjes na heb ik weinig te klagen. Tuurlijk, zou het toejuichen als ik gewoon op de mobiel of tablet al m'n zenders kon bekijken en dat is bij UPC of een KPN inderdaad beter geregeld.

Caiway loopt gewoon standaard achter met dergelijke zaken, dat het pas sinds enkele maanden mogelijk is om op een androidtoestel te kijken zegt ook wel iets. Dus meer zenders? Ik zet in op 2018, haha.
Pagina: 1