Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE11] Gedrag na sluiten tabs/wisselen tabs

Pagina: 1
Acties:

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Topicstarter
Ik gebruik IE11 na jaren Opera te hebben gebruikt (ja echt).

Browser werkt prima, lekker snel, sessie bewaren werkt prima. Mijn enige opmerking is het gedrag van tabs. IE11 lijkt er gewoon doorheen te rouleren met CTRL+TAB, ipv net als wat Opera 12 deed snel terugwisselen naar je laatst gebruikte.

Ook als je een tab sluit, gaat IE11 naar de naastgelegen tab ipv de tab waar je daarvoor naar keek.

Is dat in te stellen in IE11? Ik kan zo met Google geen zoektermen vinden waarmee ik mijn vraag goed kan formuleren, en in de opties van tabbladen zit niets waar ik wat aan heb zo te zien.

Hier stond een dode link.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen idee, maar waarom ben je precies naar IE teruggevallen? Ik gebruik zelf Opera 12 nog volop (is m'n main browser) en heb eigenlijk alleen op 't werk een enkele site dat niet met Opera werkt (intranet ivm belachelijke NTLM authenticatie crap van MS en 't ticket systeem waar ik de vieze embedded HTML in iframe niet kan zien omdat 't natuurlijk geen webstandaard is).

Heb je verder al gezocht of er een add-on oid bestaat voor IE mbt tab management? Anders is misschien Firefox een betere keus?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Topicstarter
Opera 12 heeft steeds meer sites die niet lekker werken. Outlook.com die blanco is, de Rabobank site die vreemde dingen doet.

Firefox heb ik ook geprobeerd. Vond het zelf niet alles, net als Chrome. Gek gezegd qua responsiveness bevalt IE11 me het beste.

Ik ga eens op zoek naar een addon inderdaad, die richting had ik nog niet op gedacht.

• strandbal
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Topicstarter
Niet goed gekeken blijkbaar, er zit wel degelijk een optie "Meest recente volgorde gebruiken bij het schakelen tussen tabs" verstopt in de geavanceerde opties. Lijkt prima te werken :)