Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• arens77
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10 20:25
Ik zoek een?
Een android, 800 soc of hoger, 2 gb ram of hoger

Mijn budget is +-350 tot 500 euro. Ik ben zeker van plan om te gamen (de zwaardere 3d games), ik wil minimaal een qualcomm 800 en 2 gb aan ram.

Ik had de sony xperia z1 en z2 gezien maar is er veel verschil tussen die twee? Je mag ook wel met alternatieven komen.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
het verschil tussen de z1 en de z2 kan je goed zien in de reviews van tweakers zelf. Wat dacht je van de n5? ik geloof dat die telefoon zeker een prima optie is.

Verwijderd

Xiaomi Mi3? Lekker goedkoop en goed met veel geheugen.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
die is idd ook goed,.. of neem de oppo find 7a nu we het toch over goede chinese merken hebben :p

Verwijderd

digital_ownage schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:18:
die is idd ook goed,.. of neem de oppo find 7a nu we het toch over goede chinese merken hebben :p
Ik raad je sterk aan om Oppo te mijden als de pest, maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

Ik heb de Find 5 gehad. Dat ding was meer dan een jaar lang een complete ramp. Op het forum van Oppo werden kritische mensen geband, gecensureerd, beloftes werden nooit na gekomen, updates en features die erin zouden komen kwamen er niet in. Er werd steeds gelogen over nieuwe features en andere dingen.

Color OS was buggy en traag, elke OTA update verpestte het compleet en maakte meer kapot dan heel, het zag er niet uit, was een goedkope ripoff van MIUI, maar dan lelijker, trager en met weinig en erg slechte features. Custom ROMs draaiden ook voor geen meter vanwege de slechte basis die Oppo geschreven had.

De gratis covers waren ballenkwaliteit, de glasplaat lag scheef in de telefoon, de telefoon werd belachelijk heet ( ik heb me er een keer aan gebrand) de batterij ging wel vijf hele minuten mee, de headphone jack zat altijd vol met stof, en de speakers kraakten als een malle en gingen zacht.

Dan Xiaomi: MIUI is werkelijk waar supersnel, enorm goed doordacht, ziet er goed uit, krijgt regelmatige update die ook echt wat toevoegen en de telefoon sneller maken. Het zit vol met nuttige gratis functies. Je kan hem uit de doos pakken, gebruiken en alles werkt gewoon gelijk.

De telefoons zijn goedkoop, sterk, de accesoires zijn goed en goedkoop, ze halen een enorm lange screen on times, en alles werkt gewoon.

Ik blijf lekker bij mijn Mi2s.

PS. One Plus One is overigens gewoon Oppo in een ander jasje, dus ook dat zou ik mijden.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 13:27 ]

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 12:05
Ga voor de Sony Z2, de middenweg als je niet tussen de HTC One of Galaxy S5 kan kiezen:

- De stereo speakers van de HTC One (iets zachter maar veel beter dan de S5)
- Het premium design die vergelijkbaar is met de One
- De waterdichtheid van de Galaxy S5
- Een lichte Android schil en weinig voorgeinstalleerde troep
- De beste camera

Ik heb eerst een Galaxy S5 gehad, het uiterlijk beviel me niet echt dus geruild met een HTC One (m8). Helaas vond ik de camera van de One ronduit slecht dus weer geruild tegen de Sony Z2 en deze is echt perfect!

In de Z2 zit een Snapdragon 801 soc en 3GB ram.

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 12:49
Voor 350 euro bestel je bij Google de Nexus 5 in de play store, voldoet aan al je eisen en gaat als de brandweer ;)
Bovendien de komende tijd altijd up to date met de nieuwste Android versie (inclusief Android L straks in het najaar)

Uiteraard is de camera niet zo goed als van de bovengenoemde Z2, maar voor de standaard plaatjes op vakantie / stappen etc voldoet hij prima.

• arens77
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-10 20:25
Als je het zo bekijkt dan is de nexus 5 ook wel een goedkoop maar ook degelijk alternatief, ook prettig dat je langer updates blijft ontvangen, de camera maakt voor mij niet zo heel veel uit als ik er maar simpele foto's mee kan maken bijvoorbeeld op een feestje.

Ik denk dat ik dan ook voor een nexus ga naar prijs kwaliteit verhouding, bedankt voor jullie hulp!

Verwijderd

arens77 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:03:
Als je het zo bekijkt dan is de nexus 5 ook wel een goedkoop maar ook degelijk alternatief, ook prettig dat je langer updates blijft ontvangen, de camera maakt voor mij niet zo heel veel uit als ik er maar simpele foto's mee kan maken bijvoorbeeld op een feestje.

Ik denk dat ik dan ook voor een nexus ga naar prijs kwaliteit verhouding, bedankt voor jullie hulp!
Als je dan toch voor een telefoon gaat van lg, waarom niet direct de lg G2? Onderhuids praktisch gelijk aan de. Nexu5, maar met dikkere accu.

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-08 16:30
Misschien een Huawei P6/P7?

Ik heb zelf de P6 en, behalve de snel leegrakende accu bevalt deze me prima. Ok, je kunt je telefoongegevens net zo goed in het AD zetten, Huawei weet alles van je (staat ook in de kleine lettertjes, ze mogen al je data inzien/copieren) maar ach...

't is zeker niet het topmodel wat ze beweren te zijn maar voor een middenmoot toestel is er niks mis mee.

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:12:
[...]

Als je dan toch voor een telefoon gaat van lg, waarom niet direct de lg G2? Onderhuids praktisch gelijk aan de. Nexu5, maar met dikkere accu.
Dit dus. Prijs is praktisch gelijk aan elkaar en de G2 heeft een grotere accu + een betere camera. Zelf heb ik een Nexus 5 en kom echt prima de dag door, maar een grotere accu is altijd prettig :).

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:22
Ik zou ook voor een LG Nexus 5 gaan. Voor €350 heb je een Snapdragon 800, 2GB RAM, 1080p scherm.
Camera met optische beeldstabalisatie etc.....
Voor €150 meer heb je een nieuwere telefoon met een Snapdragon 801. Tuurlijk de 801 is iets sneller, maar om daar €150 extra voor neer te leggen?!
Ik zou nu de Nexus 5 kopen, en dan misschien over een jaar een nieuwe smartphone die dan net uit komt. Dan weet je zeker dat processor wat sneller zal zijn omdat de 64bit CPU's voor mobiele apparaten de komende generatie uit gaat komen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Pagina: 1