Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remon1993
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 05-06-2016
eltweako schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:07:
Als het hoesje je achterkant vervangt en niet die contactjes heeft dan heeft het hoesje geen NFC/QI.
2 pinnetjes zijn voor de NFC, de andere 2 voor de QI.

NFC: Near Field Communication: Hiermee kun je nfc tags uitlezen en via android beam snel en eenvoudig bestanden uitwisselen met andere NFC telefoons.
QI: Draadloos opladen.

@mariconjo: Laat me weten hoe het bevalt! Zou je anders een korte review hier willlen plaatsen?
Bedankt voor de info bijde zal ik niet misse

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:20
Remon1993 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Bedankt voor de info bijde zal ik niet misse
Mocht je het missen, op ebay zijn stickers te krijgen die je aan de binnenkant op het hoesje kunt plakken. Op die manier voeg je NFC & QI toe aan je hoesje.
Kosten? Rond de €3, verzendkosten zijn meestal gratis.

http://www.ebay.com/sch/i...=lg+g3+nfc&rt=nc&LH_BIN=1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remon1993
eltweako schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:13:
[...]

Mocht je het missen, op ebay zijn stickers te krijgen die je aan de binnenkant op het hoesje kunt plakken. Op die manier voeg je NFC & QI toe aan je hoesje.
Kosten? Rond de €3, verzendkosten zijn meestal gratis.

http://www.ebay.com/sch/i...=lg+g3+nfc&rt=nc&LH_BIN=1
Ik heb de tekefoon nog niet maar als je hem koopt zit er dan alles bij voor draadloos opladen of moet ik dat bijkopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eltweako
Remon1993 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:48:
[...]

Ik heb de tekefoon nog niet maar als je hem koopt zit er dan alles bij voor draadloos opladen of moet ik dat bijkopen?
Je krijgt bij de telefoon (helaas) alleen een usb-lader en snoertje. Echter is dit ook meteen de snelste manier van opladen.

Draadloos laden zou met elke QI lader moeten gaan, Praktijk wijst uit dat er verschil zit in de laders.
Het beste ben je af met een kwalitatief goede lader van een merk met een goede 2A oplader.
De originele LG Draadloze oplader kost rond de €30. Een universele QI lader heb je al vanaf €5 uit het verre oosten.

Lang verhaal kort:
Het zit er niet bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remon1993
Ik heb een vraag het gaat over een symbooltje wat in mijn scherm staat als de telefoob vergrendeld is maar hoesje open dus volledig scherm aan met alleen klok en meldingen
Het symbool is
Een licht blauw groen achtig rondje
Met een doorzichtig mannetje open ik de telefoon is het weg

[Voor 10% gewijzigd door Remon1993 op 29-05-2015 22:50]

• Arietje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 05-08 20:51
Dat is de Gebruiker. Krijg je ook te zien als je het notificatie menu naar beneden slide. Dan kun je m aanklikken en gebruikers beheren.

• Remon1993
Dankje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:56
Aanstaande donderdag komt de "slickwrap" binnen, zal hier mijn ervaringen melden. Tot dan gebruik ik een backcover van 'barely there' icm een nilkin glazen screenprotector. Fijne combinatie hoewel de backcover nog iets stroever had gemogen. Maar ik ben helemaal klaar met de schuifhoesjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 03-12 13:59
AZFanatic schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:40:
Dit is wel vet (beetje laat ik weet). Iemand enig idee waar ik dit kan bestellen binnen het liefst Nederland en anders de EU?
ze hebben nog geen resellers, je kan het wel worden :)

online bestellen op slickwraps.com is dus nu je enige optie
als je geen zin hebt om met creditcard te betalen, ze accepteren ook paypal

zeer tevreden met de skin, zit er nu al 9 maanden op en laat nog nergens los, ziet er nog als nieuw uit
hij bedekt ook niet 100% van de back cover, dan zou ie denk ik wel los kunnen gaan

had m in eerste instantie verprutst, had m al opgefrommeld om weg te gooien
zacht gemaakt met een fohn, achterkantje nat gemaakt en op z'n plek geschoven
vervolgens gedroogd met de fohn, zit helemaal perfect, zonder blaasjes of wat dan ook

maar zou t liefst een echt houten achterkant hebben, zoals Motorola ook aanbiedt...

Huawei P30 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AZFanatic
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10-11-2016
JarlSX schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:45:
[...]

zeer tevreden met de skin, zit er nu al 9 maanden op en laat nog nergens los, ziet er nog als nieuw uit
hij bedekt ook niet 100% van de back cover, dan zou ie denk ik wel los kunnen gaan

vervolgens gedroogd met de fohn, zit helemaal perfect, zonder blaasjes of wat dan ook

maar zou t liefst een echt houten achterkant hebben, zoals Motorola ook aanbiedt...
In ieder geval kwaliteit dus. Ik weet het zo net nog niet met die bijzondere achterkanten. Ik ben vooral met die lederen achterkant van de G4 benieuwd of deze niet teveel warmteontwikkeling heeft hierdoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
JarlSX schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Als je echt hout wilt zou je eens moeten kijken op toast.com, dat is volgens mij wel echt hout en ziet er best goed uit. Zelf geen ervaring mee, though.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 03-12 13:59
wat je zegt, best goed, maar niet zo mooi als dat spul van motorola :)

dat leer van de G4 vind ik niks, snap sowieso niet dat ze aan die stomme speaker op de achterkant hebben vastgehouden
dat en het feit dat het weer veel te lang duurt voordat LG de 5.1 update voor de veel te buggy 5.0 uitbrengt zorgen ervoor dat mijn volgende telefoon (weer) geen LG wordt

(weer, omdat ik de optimus 2x heb gehad, welke update, wilde daarna eigenlijk geen LG meer)

Huawei P30 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mariconjo
De slickwrap is binnen en zit inmiddels op de achterkant van de G3. Keurig de video gevolgd op hun site en het werkt perfect! Zit er strak op en voelt prima aan. Ik heb alleen de achterkant gebruikt want de rest ziet er in mijn ogen niet uit.
Kortom: mooi, en makkelijk aan te brengen. Ga nog een houten (look) setje bestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eltweako
mariconjo schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:12:
De slickwrap is binnen en zit inmiddels op de achterkant van de G3. Keurig de video gevolgd op hun site en het werkt perfect! Zit er strak op en voelt prima aan. Ik heb alleen de achterkant gebruikt want de rest ziet er in mijn ogen niet uit.
Kortom: mooi, en makkelijk aan te brengen. Ga nog een houten (look) setje bestellen.
Zou je wat foto's willen plaatsen?
Heeft er overigens ook iemand ervaring met dbrand? Hun lijken goedkoper, maar ik weet niet hoe deze zich verhouden tot slickwrap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mariconjo
Ik heb geprobeerd een foto te plaatsen maar het lukt me niet. Je zult trouwens geen verschil zien met de foto's op hun site want zo ziet het er in het echt namelijk ook uit.

• ScSi
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 06-12 10:10

ScSi

Belg.

Is er iemand die een goede auto-houder kan aanbevelen (mag op de voorruit, mag aan de ventilatorroosters zijn)? Of gebruiken jullie allemaal universele houders (plastic, HangUp, ...)

• mariconjo
@eltweako:
ik heb ook maar 2 skins besteld voor de G3 van mijn meisje bij Dbrand. Volgens hun site krijg je twee skins waarvan er 1 wat beter rond het toestel past. We zullen zien.

• Krypt
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12:30
@ScSi: Ligt er geheel aan wat je eisen zijn. Zelf heb ik altijd Brodit houders gehad. Passen de telefoons erg netjes en strak in. Echter heb je wel een probleem als je een case of bumper hebt. Dan moet je die er eerst af gaan pulken voordat ie weer past.

Dat probleem had ik met mijn N5; waardoor ik toch rond bleef lopen zonder mn case. Maar sinds dat ie uit mijn handen gevallen is (met een kapot scherm als gevolg), wil ik toch weer een case gaan gebruiken nu ik de LG G3 aangeschaft heb.

Nu heb ik dus nog een brodit clip voor mijn auto met daarnaast ook nog een universele airvent houder (met veer). Nadeel is dat de airvent houder de telefoon te diep in de auto legt en de telefoon onder een hoek staat zodat bijv. navigatie niet duidelijk te zien is.

Ga nu kijken of ik de airvent kan slopen om m vervolgens met wat parker schroefjes op de brodit kan schroeven. Dan heb ik best of both world. Tilt-swivel + universeel.

Pvouput live

• mariconjo
De Dbrand achterkantjes zijn gisteren per brief binnen gekomen en zitten inmiddels op de telefoon. Gaat net zo makkelijk als de Slickwrapes, maar nu heb je er twee voor de prijs van 1 dus. Een grote die de hele achterkant bedekt, en 1 die iets smaller is zodat de achterkant er nog af kan.

• eltweako
mariconjo schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:17:
De Dbrand achterkantjes zijn gisteren per brief binnen gekomen en zitten inmiddels op de telefoon. Gaat net zo makkelijk als de Slickwrapes, maar nu heb je er twee voor de prijs van 1 dus. Een grote die de hele achterkant bedekt, en 1 die iets smaller is zodat de achterkant er nog af kan.
Dat is wel mooi, welke heb je genomen?
Tevens even over de "feel". De G3 voelt van nature wat metaalachtig aan. Krijg je door een skin niet het gevoel dat je een goedkoop toestel vast hebt?

• mariconjo
Valt reuze mee. Hij voelt iets stroever aan hetgeen ik niet erg vindt!
Ik heb de houten look genomen en mijn meisje de witte leren look.

• mariconjo
Na een tijdje beide skins gebruikt te hebben is mijn conclusie:
Koop de 'Slickwrapes'. De skin van Dbrand begint bovenaan op de hoeken los te laten op beide toestellen. Het past gewoon net niet. De 'Slickwrape' zit nog perfect!

• playah007
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20-10 08:06

playah007

live life and be proud!

Ik had even een vraagje.
Zit al tijdje te zoeken voor een kennisje maar kan het niet vinden.

Ik heb ooit bij de release van de lg g3 een cover gezien met klepje voor het scherm die vol zat met kleine gaatjes.
Als je dan gebeld werd dan zag je precies door die gaatjes het bel icoontje 'pixelated' weergegeven.
Net als mogelijkheid tot een digitale klok weergave.

Kan nu alleen nergens meer een voorbeeld/plaatje vinden van dat type cover. Iemand die mij meer info kan verschaffen? Foto, fabrikant, prijs/beschikbaarheid?

Thaaannnnkkksssss

• mariconjo
Je bedoeld niet toevallig de HTC Dot View Case?

• playah007
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20-10 08:06

playah007

live life and be proud!

mariconjo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:02:
Je bedoeld niet toevallig de HTC Dot View Case?
als ik dit zo zie denk ik wel dat ik die bedoel.. die is dus niet voor LG. mistery solved, thanks :)

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06-12 08:40
Krypt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:36:
@ScSi: Ligt er geheel aan wat je eisen zijn. Zelf heb ik altijd Brodit houders gehad. Passen de telefoons erg netjes en strak in. Echter heb je wel een probleem als je een case of bumper hebt. Dan moet je die er eerst af gaan pulken voordat ie weer past.

Dat probleem had ik met mijn N5; waardoor ik toch rond bleef lopen zonder mn case. Maar sinds dat ie uit mijn handen gevallen is (met een kapot scherm als gevolg), wil ik toch weer een case gaan gebruiken nu ik de LG G3 aangeschaft heb.

Nu heb ik dus nog een brodit clip voor mijn auto met daarnaast ook nog een universele airvent houder (met veer). Nadeel is dat de airvent houder de telefoon te diep in de auto legt en de telefoon onder een hoek staat zodat bijv. navigatie niet duidelijk te zien is.

Ga nu kijken of ik de airvent kan slopen om m vervolgens met wat parker schroefjes op de brodit kan schroeven. Dan heb ik best of both world. Tilt-swivel + universeel.
Zelf gebruik ik deze brodit houder is eigenlijk voor een s2/s3 maar de houder is verstelbaar zodat deze ook past als je telefoon in een (gel)cover zit.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• mariconjo
Kom er nu achter dat mijn 'slickwrapes' de oorzaak is van het feit dat NFC niet meer werkt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AZFanatic
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10-11-2016
Weet iemand nog een (betrouwbare) extended battery voor de G3? Ben nog zeer tevreden over het toestel, zelfs na twee jaar gebruik. Enkel de batterijduur is vaak wat minder dus als ik die kan verbeteren denk ik zo nog een jaar of 1,5 met het toestel te kunnen doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
AZFanatic schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:11:
Weet iemand nog een (betrouwbare) extended battery voor de G3? Ben nog zeer tevreden over het toestel, zelfs na twee jaar gebruik. Enkel de batterijduur is vaak wat minder dus als ik die kan verbeteren denk ik zo nog een jaar of 1,5 met het toestel te kunnen doen.
Ik heb gewoon een tweede originele batterij via Bol.com (dacht ik) gekocht. Daarmee kan ik, in combinatie met de oude batterij, weer goed mee voort.

• Rubelski
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21-02 23:15
Beste medetweakers,

De batterij van mijn LG G3 32GB heeft het begeven.
Een jaar geleden kocht ik als reserve al een batterij van chinese makelij maar deze gaat nu niet meer dan 5 uurtjes mee. :( https://www.google.nl/search?q=lg+g3+4200mah&client=firefox-b-ab&biw=1696&bih=807&tbm=isch&imgil=zJd4OKmVfFlgYM%253A%253BjD6tbSKjsXqziM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.dx.com%25252Fp%25252Freplacement-decoded-high-capacity-3-8v-4200mah-li-ion-battery-for-lg-g3-bl-53yh-more-golden-341381&source=iu&pf=m&fir=zJd4OKmVfFlgYM%253A%252CjD6tbSKjsXqziM%252C_&usg=__mBM25l8XX9QIW7e9k59174loO7s%3D&ved=0ahUKEwjfiqTgk7zQAhUJfxoKHdDiDukQyjcIKg&ei=0h00WN_ZDYn-adDFu8gO#imgrc=zJd4OKmVfFlgYM%3A

Nu ben ik op zoek naar een goede extended battery, die van Zero lemon vond ik erg mooi die is 8500Mah en heeft een goeie stevige case. Maar hoe kan ik deze bestellen naar Nederland.

Ali express heeft ook alternatieven maar weet niet of dat goed is
Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee