Goedenavond
,
Omdat ik volgend jaar een vervolgstudie ga volgen ben ik op zoek naar een laptop. Ik wil de laptop uiteraard meenemen naar school maar hij zal ook (met extra monitor) moeten functioneren als vervanger van mijn huidige desktop. Het maximum bedrag dat ik beschikbaar heb is 780 euro.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor: Microsoft Office, (intensief) webbrowsen, fotobewerken (fotoshop/gimp), games en programma's als spotify en bittorrent.
Wat is je budget?
Maximaal €780
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop moet meegaan naar school
Hardware eisen:
• Scherm liever niet groter dan 15,6 inch
• scherm met Full HD resolutie
• Intel Core i5 of i7 processor (4e generatie)
• USB 3.0
• Werkgeheugen > 6GB
Een SSD zou fijn zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
De laptop die ik op dit moment als beste kandidaat zie is de Toshiba Satellite S50-B-126 al is het jammer dat hij geen SSD heeft. De laptop kost op dit moment €740,-. Een alternatief is de iets duurdere Acer Aspire V5-573G-54208G50aii
Ik zie uit naar jullie ervaringen en tips. Alvast bedankt!
Titel is niet meer te wijzigen. Aankoop advies moet inderdaad aan elkaar
Omdat ik volgend jaar een vervolgstudie ga volgen ben ik op zoek naar een laptop. Ik wil de laptop uiteraard meenemen naar school maar hij zal ook (met extra monitor) moeten functioneren als vervanger van mijn huidige desktop. Het maximum bedrag dat ik beschikbaar heb is 780 euro.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor: Microsoft Office, (intensief) webbrowsen, fotobewerken (fotoshop/gimp), games en programma's als spotify en bittorrent.
Wat is je budget?
Maximaal €780
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop moet meegaan naar school
Hardware eisen:
• Scherm liever niet groter dan 15,6 inch
• scherm met Full HD resolutie
• Intel Core i5 of i7 processor (4e generatie)
• USB 3.0
• Werkgeheugen > 6GB
Een SSD zou fijn zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
De laptop die ik op dit moment als beste kandidaat zie is de Toshiba Satellite S50-B-126 al is het jammer dat hij geen SSD heeft. De laptop kost op dit moment €740,-. Een alternatief is de iets duurdere Acer Aspire V5-573G-54208G50aii
Ik zie uit naar jullie ervaringen en tips. Alvast bedankt!
Titel is niet meer te wijzigen. Aankoop advies moet inderdaad aan elkaar
[ Voor 3% gewijzigd door Jansen-nl op 16-07-2014 19:49 . Reden: Spelfouten ]
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot