Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop max.€780 Aankoop advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:29
Goedenavond :),

Omdat ik volgend jaar een vervolgstudie ga volgen ben ik op zoek naar een laptop. Ik wil de laptop uiteraard meenemen naar school maar hij zal ook (met extra monitor) moeten functioneren als vervanger van mijn huidige desktop. Het maximum bedrag dat ik beschikbaar heb is 780 euro.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor: Microsoft Office, (intensief) webbrowsen, fotobewerken (fotoshop/gimp), games en programma's als spotify en bittorrent.

Wat is je budget?
Maximaal €780

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop moet meegaan naar school

Hardware eisen:
• Scherm liever niet groter dan 15,6 inch
• scherm met Full HD resolutie
• Intel Core i5 of i7 processor (4e generatie)
• USB 3.0
• Werkgeheugen > 6GB
Een SSD zou fijn zijn

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee

De laptop die ik op dit moment als beste kandidaat zie is de Toshiba Satellite S50-B-126 al is het jammer dat hij geen SSD heeft. De laptop kost op dit moment €740,-. Een alternatief is de iets duurdere Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

Ik zie uit naar jullie ervaringen en tips. Alvast bedankt!

Titel is niet meer te wijzigen. Aankoop advies moet inderdaad aan elkaar

[ Voor 3% gewijzigd door Jansen-nl op 16-07-2014 19:49 . Reden: Spelfouten ]

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
20€ doorsparen en voor deze gaan :

http://www.campusshop.nl/...x-2-15-00501/details.aspx

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:29
Hmm dat ziet er ook erg goed uit. Heb je toevallig ook zelf ervaring met die laptop?

EDIT: Ik kwam op internet deze pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-138 met een toch wel erg mooie prijs van €608,29 tegen. Zijn er mensen met ervaring met deze laptop?

[ Voor 60% gewijzigd door Jansen-nl op 19-07-2014 16:04 ]

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Die Toshiba staat verkeerd gelinkt.. als je doorklikt krijg je de S50-B-136 en die heeft een kleinere disk en maar 4GB geheugen ipv de 12GB. Heb dit al 2 dagen geleden gemeld bij tweakers maar die zijn altijd traag in zulke dingen. Ik heb zelf een Lenovo Yoga 2. Dat is net zoiets al een flex alleen kan ie nog verder doordraaien. Scherm is een mooi IPS scherm en hij ziet er strak uit.