Errug onduidelijk

Pagina: 1
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-04 22:03
Ik weet bijna geens facts maar toch:

Ik heb sinds oktober een nieuwe pc.
AMD 750 mhz
128 mb intern
30 g etc etc

Ik heb een cd-rom erin zitten die geeft kuren.
bij het opstarten van een game (en dus niet bij installeren van div. app) gebeurt het wel eens dat er tijdens het opstarten of tijdens het spel er plots een "blauw scherm" optreed. En nee het is niet BSOF (Blue screen of death) maar iets met een fout melding op die en die plek (door nummerreeks aangegeven), waarna ik een keer of 2 op m'n enter druk, waarna ik weer in win98 ben......

Hoe kan dit ?
Verkeerde driver ofzo ? :?

MW | BF1 Stats

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
een BSOD dus :)

in eerste instantie denk ik aan je videokaart driver. ff naar de site van de videokaart maker gaan bijvoorbeeld www.nvidia.com voor nvidia kaarten (TNT, TNT2, Geforce etc) en daar nieuwe drivers downen.

zoek even uit wat voor videokaart je hebt en als je er niet uit komt post het ff hier :)

suc6

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zeker brakke cd-rom speler en brakke recordables :P

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-04 22:03
Op maandag 11 juni 2001 12:45 schreef twiekert het volgende:
in eerste instantie denk ik aan je videokaart driver. ff naar de site van de videokaart maker gaan bijvoorbeeld www.nvidia.com voor nvidia kaarten (TNT, TNT2, Geforce etc) en daar nieuwe drivers downen.

zoek even uit wat voor videokaart je hebt en als je er niet uit komt post het ff hier :)

suc6
Ikke niet snappe :?

Als het aan die driver zou liggen, dan geeft ie toch continue zo'n melding ?

MW | BF1 Stats

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
Op maandag 11 juni 2001 13:12 schreef zephyer het volgende:

[..]

Ikke niet snappe :?

Als het aan die driver zou liggen, dan geeft ie toch continue zo'n melding ?
nee hoor. als jouw 'verouderde ?' driver een bepaalde grafische optie slecht ondersteund en dat in een spel een keer voorkomt (weerspiegeling ofzo) en dat tie dan een foutmelding geeft.