In mij computer zitten alleen pci slots, is het dan verstandig om een Geforce te kopen ( zo ja weet iemand wat de beste is ) of raden jullie mij aan een andere mobo te kopen met een agp slot er op. In mijn computer zit een atx mobo in met 128 aan geheugen en een celli 600. In de toekomst wil ik misschien PIII of een AMD aanschaffen wat voor mobo zou ik dan moeten nemen.
Verwijderd
Het is wel handig als je toch een nieuwe processor gaat halen en je dus ook een nieuw moederbord nodig hebt om ook dan pas een nieuwe VGA kaart te halen (AGP dan dus). Als je een AMD processor gaat halen moet je dus een socket A Moederbord halen en als je een PIII wilt hebben moet je dus een MB daar voor hebben, en als je die hebt wil je toch ook een AGP kaart, dus is het een beetje zonde om nu een nieuwe PCI te halen lijkt mij.
Bedankt dat je heb gereageerd nog een vraag wat is beter voor spellen AMD of PIII, kan iemand daar ook even bij vertellen welke mobo baar het beste voor geschikt is.
ik heb altijd amd gehad bevalt goedOp maandag 11 juni 2001 13:57 schreef Marcin het volgende:
Bedankt dat je heb gereageerd nog een vraag wat is beter voor spellen AMD of PIII, kan iemand daar ook even bij vertellen welke mobo baar het beste voor geschikt is.
en merk weet ik wel wat het beste is voor jouw
een msi bordje