• Zmp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-01 21:34
Momenteel heb ik een TV' tje staan van Samsung dat dienst doet als 2e beeldscherm voor mijn Imac. Ik kijk er dus ook TV op en het signaal gaat via een coax kabel en een decoderkaartje achter in de TV. Nu krijg ik binnenkort een nieuwe PC en die Samsung is wat betreft repsonstijd e.d niet goed genoeg voor gamen dus die gaat er uit.

Nu vroeg ik mij af: zijn er PC-monitoren die van redelijke kwaliteit zijn (21', redelijk goede respons, full HD) die eenzelfde mogelijkheid hebben voor het aansluiten van het TV signaal. Het liefst zonder dat de PC aan staat. Het punt is namelijk dat ik in een appartement woon (met nog anderen) en dus niet in mijn eentje de set up box etc. kan aanpassen zodat ik makkelijker kan aansluiten.

Mijn oorspronkelijke idee was om 100 Euro uit te geven voor de monitor, maar als ik TV op deze manier kan aansluiten mag het mss wat duurder.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://tweakers.net/categ...XRZYo6SVbSSkYGBmVJsbW0tAA
sorry voor de lelijke link, maar de twk.rs url shortener kan ik niet meer vinden.
Gezien je het hebt over een coaxkabel ging ik uit van analoog. Dan zijn als je uitgaat van PCmonitoren dit je opties in de PW.