Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Dag,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van de geweldige M8!
Ik heb het echter 10 minuten volgehouden in Sense 6 en ben inmiddels over naar CM11 (welke ik al op de sgs2 draaide) :P

Momenteel ondervind ik geen problemen met CM11! Echter wordt de duo-camera niet ondersteund, maar gewone foto's maken met de Google Camera werkt wel gewoon.

Wie gebruikt er nog meer CM11 of andere custom ROMS en wil zijn ervaringen delen?

Wat is de reden dat je voor een specifieke ROM gekozen hebt?

Ik kies voor CM omdat het zo kaal mogelijk is, met net de extra nuttige features die ik toch altijd wel weer mis in stock android. Heb zelfs geen behoefte aan skins, themas, bloadware en allerlei preinstalled apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Inmiddels draai ik alweer een dag op RevolutionHD!
Ik vond het toch jammer om de camera functionaliteit en de gallery te missen, die zijn toch wel heer erg fijn in Sense. Daarnaast beviel Blinkfeed ook best wel, helaas kan de Blinkfeed launcher geen 5 icoontjes naar elkaar weergeven. Daardoor draai ik als launcher maar weer Apex.

Voorlopig blijf ik maar even op deze ROM, ben sinds dat ik de telefoon heb voornamelijk aan het flashen geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
Probeer deze eens. De rom voor de Google Play edition. Hier wordt de duo camera wel ondersteund.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-09 14:34
Predje schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:06:
Inmiddels draai ik alweer een dag op RevolutionHD!
Ik vond het toch jammer om de camera functionaliteit en de gallery te missen, die zijn toch wel heer erg fijn in Sense. Daarnaast beviel Blinkfeed ook best wel, helaas kan de Blinkfeed launcher geen 5 icoontjes naar elkaar weergeven. Daardoor draai ik als launcher maar weer Apex.

Voorlopig blijf ik maar even op deze ROM, ben sinds dat ik de telefoon heb voornamelijk aan het flashen geweest :P
Als je venom rom draait kun je naar een grid van 5x6 in sense

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleafers
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 08:26
hallo heren,

hierbij even een vraagje?
Kan ik op de htc one m8 ook een dual boot doen?
zodat ik een windows phone rom kan draaien
maar ook een android.
Hebben jullie hier tips over.
oja btw. ik heb momenteel de one m8 op android and gewoon stock. 8)7