Toon posts:

Airport Express (1st gen) dood als een pier

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag het plan opgevat om de Airport Express (1e generatie) in een ander stopcontact te stoppen. Trek 'm eruit, stop het ding ergens anders in en krijg hem niet meer aan de praat. Heb geen statuslichtje of wifi-signaal, wél wordt het apparaat weer warmer (zoals altijd).

Vreemde situatie nr2: de Airport is bij mij altijd verbonden aan een Sitecom Homeplug. Deze werkt nog uitstekend (draadje naar laptop ipv Airport gedaan). Maar als ik de draad aan de Airport hang, schakelt de Homeplug zich na enkele minuten uit.

Kortsluiting oid?

Edit: na 15 minuten begint er plots een oranje lampje te branden. Iets zegt mij dat dit nog steeds gek is.

Iemand met dezelfde ervaring? Garantie heb ik allang niet meer, dus ben bang voor vervanging :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 11:55

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Als het oranje lampje aan gaat, dan zou ik eens met airport utility kijken wat hij als melding geeft voor het oranje lampje. de foutmelding zie je daar meestal wel in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raar maar waar: een nachtje uit het stopcontact laten doet wonderen. Alles werkt weer naar behoren. Snap soms niks van apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:43
Thermische beveiliging die een opdonder heeft gehad. Zelfde systeem zit in oudere MacBook laders en die kunnen het ook opeens niet meer doen en de volgende dag weer wel.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.