Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:58:
Lenovo 15 inch Full-HD i5/i3 notebook aanbod voor rond de 500 euro bij MM en Saturn:

529 euro 15 inch 1920X1080 i5 Lenovo:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1337907.html?langId=-11

499 euro 15 inch 1920X1080 i3 Lenovo:
http://www.saturn.nl/mcs/...1,1386140.html?langId=-11

Voor zover ik weet is dit een prijsdoorbraak voor Full-HD laptops + Lenovo bouwkwaliteit.
Zie ook het artikel van gisteren:
reviews: Toshiba L50-B: laptop met een duidelijk accent
Normale prijzen, geen actie: pricewatch: Lenovo Z50 70-00365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De i5 staat nog niet in de pricewatch maar is wel erg goedkoop, normaal 599 euro, zie
http://m.mycom.nl/catalog...26/lenovo-z50-70-i5-4210u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Inderdaad, en via Amazon.de nog goedkoper en met hybride 500GB schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
PeeFizz schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:30:
Let op dat je bij Amazon.de geen koppelverkoop met Microsoft Windows hebt, maar een kale laptop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
RemcoDelft schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:36:
[...]

Let op dat je bij Amazon.de geen koppelverkoop met Microsoft Windows hebt, maar een kale laptop..
Let op: Mediamarkt is i5, die van Amazon ook maar met NVIDIA GeForce 840M 2GB videokaart, etc., pricewatch is i3 processor, zijn veel varianten van dit type... dus appels en peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 05:03
PeeFizz schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:30:
[...]

En je moet leren typen op een QWERTZ toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Een beetje Tweaker zet er in een handomdraai een ander klavier in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Pseudoc schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:57:
[...]

En je moet leren typen op een QWERTZ toetsenbord ;)
Ik zie gewoon QWERTY op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Amazon.de heeft standaard QWERTZ toetsenborden, staat ook bij de omschrijving...
Information zum Tastatur-Layout: Sofern in Produkttitel oder –beschreibung nicht anders angegeben, erhalten Sie das bei Verkauf und Versand durch Amazon.de bestellte Produkt im deutschsprachigen QWERTZ-Layout. Bei Verkauf und Versand durch einen Drittanbieter gelten die Angaben des jeweiligen Verkäufers.

Information about keyboard layout: If not specified otherwise in the item name or description, you will receive this product with a German layout (QWERTZ), if the product you are buying is dispatched from and sold by Amazon.de. If the product is dispatched from and sold by third-party sellers please see their offer descriptions before ordering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
RemcoDelft schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:57:
[...]

Ik zie gewoon QWERTY op de foto.
Les nummer 1 bij het bezoeken van webshops e.d. en het kijken naar de plaatjes: nooit op vertrouwen!

Buiten dat, als jij een laptop in Duitsland besteld kan je er vrijwel zeker van zijn dat het ook een Duitse layout heeft, wanneer niet zal dit normaal gesproken specifiek worden vermeld.

[ Voor 27% gewijzigd door MicGlou op 16-07-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
En er staat ook nog een productsheet bij, geeft aan Duits toetsenbord bij Tastatur, http://ecx.images-amazon.com/images/I/A1NGaSAXa1S.pdf... alle tools staan al aangegeven..... niet zo moeilijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Wasabi! op 16-07-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Weer wat geleerd... Ik scroll nooit zo ver naar beneden bij Amazon. Ik wist ook helemaal niet dat Duitsland de Y en Z door de war gooit. Maakt me verder ook weinig uit, juiste keymap installeren en niet naar de toetsen kijken lost dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Er staan ook nog andere tekens door elkaar hoor ^__^ Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.com/fileadmin/_processed_/csm_Lenovo_Ideapad_Flex_10__12__f2735d1790.jpg
Zit zelf ook te twijfelen, specs zijn super, deze laptop is nog beter eigenlijk, geen FHD, zonder OS.... http://www.amazon.de/Leno...64&sr=8-1&keywords=lenovo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:43

Roytoch

Nietes

RemcoDelft schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:25:
Weer wat geleerd... Ik scroll nooit zo ver naar beneden bij Amazon. Ik wist ook helemaal niet dat Duitsland de Y en Z door de war gooit. Maakt me verder ook weinig uit, juiste keymap installeren en niet naar de toetsen kijken lost dat op.
Viel spaß mit die leestekens ook :+ je moet wel heel goed blind kunnen typen als je daar geen last van wil hebben.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasabi! schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:29:
Er staan ook nog andere tekens door elkaar hoor ^__^ [afbeelding]
Zit zelf ook te twijfelen, specs zijn super, deze laptop is nog beter eigenlijk, geen FHD, zonder OS.... http://www.amazon.de/Leno...64&sr=8-1&keywords=lenovo
Geen FHD dus niet beter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zou zelf geen Duits toetsenbord nemen, ik heb zo nu en dan op een getypt en het is echt een drama.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Roytoch schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:29:
[...]

Viel spaß mit die leestekens ook :+ je moet wel heel goed blind kunnen typen als je daar geen last van wil hebben.
Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Maar wel i7 processor, (snellere versie MQ, geen U), aparte videokaart, FHD maakt mij niet uit, ligt eraan wat je er mee wilt doen.... er zijn zoveel types binnen dit model, dus behoorlijk wat uitzoekwerk qua specs wat bij je aansluit..... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 16-07-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 13:52
Phyxion schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:32:
Ik zou zelf geen Duits toetsenbord nemen, ik heb zo nu en dan op een getypt en het is echt een drama.
Nederlands instellen en typen maar, neem aan dat je blind kunt typen?

Anders set keycaps kopen hem op nederlands instellen en done :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 15:29
Ik zou nooit gaan voor een laptop met interne videokaart.
Voor hetzelfde geld is er vast een laptop te vinden met een nvidia 810/820 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel degelijk een weekaanbieding van MM in het krantje als Mega Deal:
http://www.mediamarkt.nl/?langId=-11

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3lA5oQSxtgvCXNMAKvuvUFsh/full.jpg

Hier kan dus geen misverstand over bestaan........

(de andere link verwees naar de MM online pagina van de Z50)

Hoe dan ook een prima (prijsdoorbrekend) aanbod van Lenovo (kwaliteit) icm i3/i5 & Full-HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
De vriendin heeft die aanbieding ook gezien en is nu toch op zoek naar een laptop.
Iemand een idee hoe deze Z zich verhoudt tot bv de E540?

De Z lijkt me een consumenten multimedia laptop en de E een "zakelijke" laptop in betaalbare vorm van de T versies.

Iemand een algemeen advies of dit een goede laptop is of niet? Specs lijken me goed.
Ervaringen kan ik niet vinden met dit model en specs. Altijd met i3. Zelfde voor prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Heb de 529 euro 15 inch 1920X1080 i5 Lenovo maar besteld, geen zin meer om te gaan vergelijken, zonde van mijn tijd.... ook Duits valt af, geen zin om met stickertjes te werken, en je moet Windows ook nog apart kopen. Ligt er aan wat voor toepassingen je wilt doen, de gemiddelde huis, tuin en keuken gebruiker doet er niets bijzonders mee..... zelfde als een Porsche of Lamborghini kopen en niet harder dan 120 gaan op de snelweg......

[ Voor 11% gewijzigd door Wasabi! op 17-07-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaemonAngel schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:20:
De vriendin heeft die aanbieding ook gezien en is nu toch op zoek naar een laptop.
Iemand een idee hoe deze Z zich verhoudt tot bv de E540?

De Z lijkt me een consumenten multimedia laptop en de E een "zakelijke" laptop in betaalbare vorm van de T versies.

Iemand een algemeen advies of dit een goede laptop is of niet? Specs lijken me goed.
Ervaringen kan ik niet vinden met dit model en specs. Altijd met i3. Zelfde voor prijzen.
Je constatering tav de Z, E en T versies zijn wel redelijk correct. De Z is een consumenten laptop zonder enige UltraNav, de E en T versies hebben dit (gedeeltelijk) nog wel. Voor de E versie met vergelijkbare specs als de Z, dus ook icm Full-HD, zelfde cpu etc. betaal je ruim 200 euro meer. Of dat het waard is kun je alleen zelf bepalen......

Zo als ik het zie geeft Lenovo met de Full-HD Z50 tegen 529 euro een heleboel extra tov van bv de toshiba. Denk aan de Alu behuizing, veel betere bouwkwaliteit etc. Hoe dan ook zijn bedragen rond de 500 euro voor een Full-HD laptop een prijsdoorbraak waar we ruim 5 jaar op hebben gewacht. :F

Zelf ben ik meer gecharmeerd van de grafische kracht die AMD APU's bieden en wacht/hoop daarom op een nog iets voordeligere Z serie Full-HD met AMD hardware. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turrycan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:11
amazon.de z50-70 hier (507 euro). met 840m!!!!! en full HD. 4GB extra + 512 GB SSD eringezet en w8.1 surfspot. Voor 700 Euro dus een aardige laptop.

Het Duiste toetsenbord moet nog een keer worden vervangen. Er zit geen backlight op toetsenbord. Ben er nog niet achter of deze uberhaupt bestaat. De parts manual geeft hier geen duidelijkheid over. Een ebay verkoper gezien die een US klavier verkoopt (zonder lampjes)
Er zit een lenovo m.2 wifi kaartje in. Had een andere (intel) gekocht. Deze wordt helaas niet geaccepteerd. Dit is helaas standaard Lenovo business. Wachten dus op anti whitelist van Lenovo bios voor Z50-70

[ Voor 9% gewijzigd door Turrycan op 17-07-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turrycan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:09:
amazon.de z50-70 hier (507 euro). met 840m!!!!! en full HD. 4GB extra + 512 GB SSD eringezet en w8.1 surfspot. Voor 700 Euro dus een aardige laptop.
.......
De voordeligste 512GB SSD's kosten 200 euro + 4GB a 25 euro + w8.1 (100 euro voor 5 jr) komt op totaal:
507 voor de lenovo
325 voor de extra's....+
832 euro (60 procent meerkosten + klussen en een afwijkend TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turrycan
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:11
Zucht (onderstaande is mijn subjectieve ervaring)
Crucial mx100 512 173 euro (via amazon) + 4GB DDR3L (30 euro) +w8.1 upgrade (10 euro)+ (nieuwe m.2 wifi 20 euro Wat op dit moment dus niet werkt) Verkoop 500GB (40 euro)
Kortom +/- 700 euro en een 840m dedicated GPU in plaats van alleen de HD4400.
Ander toetsenbord is voor 30 dollar te krijgen.(ebay) Opendraaien van een aantal schroefjes en installatie van SSD en WIndows is idd voor de gem tweaker een hele klus.

Voor 507 kan je het ook dicht laten en alleen een w7 licentie aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door Turrycan op 17-07-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Vraag, kan ik een 1.5v SODIMM gewoon bijplaatsen, de module die er nu in zit is 1,35v.
Heeft dat gevolgen voor het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
De CPU ondersteund volgens mij alleen low voltage. Oftewel alleen 1.35v.
Soms heb je mazzel dat een 1.5latje toch op 1.35 wil werken.
Geen idee of dat uiteindelijk schadelijk kan zijn

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Turrycan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 23:54:
Crucial mx100 512 173 euro (via amazon) + 4GB DDR3L (30 euro) +w8.1 upgrade (10 euro)+ (nieuwe m.2 wifi 20 euro Wat op dit moment dus niet werkt) Verkoop 500GB (40 euro)
Ander toetsenbord is voor 30 dollar te krijgen.(ebay) Opendraaien van een aantal schroefjes en installatie van SSD en WIndows is idd voor de gem tweaker een hele klus.

Ik heb eens gelezen dat somige onderdelen alleen in Lenovo laptops werken als ze "Lenovo certified" zijn (wat dus betekend dat je aanzienlijk meer moet betalen). Mischien dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ik zag dat Kingston deze aanbied, Lenovo modules zijn inderdaad veel duurder. Niet alle andere geheugen fabrikanten bieden deze aan. Ik ga dan maar niet voor 1.5v, mag aan de andere kant ook wel duidelijker aangegeven worden door de laptop fabrikanten. Ik denk als je een reguliere MediaMarkt of Dixons vraagt, dat ze dan zeggen, geen probleem hoor met 1.5v.... zag ook op andere reacties op andere sites dat je inderdaad je CPU of andere componenten schade kan toebrengen.

Zit ook standaard een app filmonTVop mijn Lenovo laptop om live tv te kijken, onder andere het bikini kook kanaal..... America's hottest chearleaders, BBC, ITV, CBS,CCTV, Nasa TV, etc........

[ Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 19-07-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:37
Chandd! schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:53:
Ik zou nooit gaan voor een laptop met interne videokaart.
Voor hetzelfde geld is er vast een laptop te vinden met een nvidia 810/820 of iets dergelijks.
Waarom niet? Voor huis/tuin/keuken gebruik lijkt mij een dergelijke gpu prima. Bovendien wordt de laptop er weer een stuk zuiniger van, voor degene die op zoek is naar een zuinige, goedkope FHD laptop zoals ik.

Ik ga dit model straks in elk geval eens uitproberen bij de media markt.

Edit: Gezien, verliefd geraakt (Wat een prachtig design :9~ O+ ) en gekocht. SSD erin gedraaid en nu eens kijken of we er weer Windows op krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jassy op 20-07-2014 15:42 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turrycan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 23:54:

Met een W7 licentie erbij ben je alsnog 600 euro totaal kwijt.
Daardoor kost de Nvidia kaart als optie in feite gewoon 70 euro extra tov de MM aanbieding.

Een Officiele 5-jarige Windows 8.1 licentie voor 10 euro bestaat niet, ook niet bij Surfspot.
Dan vergeet je nl op zijn minst de licentie mee te rekenen vanwaar je upgrade........

@Jassy:
Voor sommige mensen is: "voldoet ruimschoots aan de eisen" nooit goed genoeg, die moeten altijd meer, beter, sneller, stoerder, etc. Hetzelfde type tweaker stopt 850 Watt voedingen in desktops die nooit meer verbruiken dan 150 Watt. Dit onder het motto, "je kunt nooit weten"........... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:13:
[...]

Met een W7 licentie erbij ben je alsnog 600 euro totaal kwijt.
Daardoor kost de Nvidia kaart als optie in feite gewoon 70 euro extra tov de MM aanbieding.

Een Officiele 5-jarige Windows 8.1 licentie voor 10 euro bestaat niet, ook niet bij Surfspot.
Dan vergeet je nl op zijn minst de licentie mee te rekenen vanwaar je upgrade........

@Jassy:
Voor sommige mensen is: "voldoet ruimschoots aan de eisen" nooit goed genoeg, die moeten altijd meer, beter, sneller, stoerder, etc. Hetzelfde type tweaker stopt 850 Watt voedingen in desktops die nooit meer verbruiken dan 150 Watt. Dit onder het motto, "je kunt nooit weten"........... :F
Als je eenmaal een SSD gewend bent wil je nooit meer terug. Vandaar dat ik deze dan ook in deze notebook bouw.Heeft niks met meer, beter sneller, stoerder etc. te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen doelde ik op jouw opmerking over de extra Nvidia kaart en niet op je nieuwe SSD....... :+

Edit: Ik mag overigens hopen dat je nieuwe SSD hem wel degelijk sneller maakt...........

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Begrepen :)

Deze laptop is met een SSD inderdaad razendsnel... Kan het iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Jassy schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:21:
[...]

Waarom niet? Voor huis/tuin/keuken gebruik lijkt mij een dergelijke gpu prima. Bovendien wordt de laptop er weer een stuk zuiniger van, voor degene die op zoek is naar een zuinige, goedkope FHD laptop zoals ik.

Ik ga dit model straks in elk geval eens uitproberen bij de media markt.

Edit: Gezien, verliefd geraakt (Wat een prachtig design :9~ O+ ) en gekocht. SSD erin gedraaid en nu eens kijken of we er weer Windows op krijgen.
Heb je ook en toe dat het touchpad niet goed reageert, soort haperen? Irritant, maar weer een muis aangesloten. Later er ook maar extra RAM bijprikken..... Heb hem sinds vrijdag....

En het registreren bij Lenovo Support schiet ook niet op, kom niet verder dan de 1e pagina waar je je gevens invult.
Gebeurd niets.....

[ Voor 8% gewijzigd door Wasabi! op 20-07-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik heb touchpad maar eventjes gebruikt maar ik heb hier niks gemerkt van haperingen oid. Ik gebruik een draadloze muis, vind ik persoonlijk veel fijner.

Meer RAM wil ik er ook nog bij prikken, wat raad jij aan? Moet ik nog op voltages letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Gister hier al nagevraagd, het is 1.35v DDR3L geheugen, overal zie je 1.5v (Dixons, Mediamarkt, etc)... maar of het ondersteund wordt is geen garantie. Nu zit ik te kijken voor extra 8GB erbij, maar sommigen zeggen dat 12GB niet goed is op diverse fora, anderen zeggen dat het wel kan., of gewoon 4GB erbij prikken... wordt er een beetje gek van. Anyone?

Lenovo Essential Z50-70
Kingston # Beschrijving Bestel
KTL-TP3CL/4G 4GB 1600MHz SODIMM 1.35V Bestel 46 euro

KTL-TP3CL/8G 8GB 1600MHz SODIMM 1.35V Bestel 89 euro

Crucial verkoopt ook 1.35v modules.

[ Voor 27% gewijzigd door Wasabi! op 20-07-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Voor wat betreft het Touchpad: Zojuist heb ik er een tijdje mee gewerkt en toen werd die ook onbruikbaar. Ik kon de muis amper verplaatsen en hij schoot alle kanten op. Ik heb besloten om de driver te installeren, en sindsdien zijn de problemen niet meer op gedoken.

Ik moet wel zeggen dat ik een compleet schone W8.1 installatie gebruik en dus de installatie van Lenovo niet gebruik. Daar zat mij veel te veel meuk in en ik vond het toestel al behoorlijk traag toen die uit de doos kwam. Nu met een kale installatie (En achteraf geinstalleerde drivers) en SSD draait hij als een zonnetje en ben ik super tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbieding is over, hij kost nu weer gewoon 550 ipv 530 euro:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1337907.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Nu de volgende aanbieding bij MediaMarkt:
LENOVO IdeaPad G50-59425450 voor 549 eruo
15,6 inch HD • Intel Core i5-4210U • 8 GB • 500 GB HDD • AMD Radeon R5 230M (2 GB)
http://www.mediamarkt.nl/...3,1383777.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wasabi! schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:58:
Nu de volgende aanbieding bij MediaMarkt:
LENOVO IdeaPad G50-59425450 voor 549 eruo
15,6 inch HD • Intel Core i5-4210U • 8 GB • 500 GB HDD • AMD Radeon R5 230M (2 GB)
http://www.mediamarkt.nl/...3,1383777.html?langId=-11
Is helaas geen full HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
En geen aluminium behuizing, 1000mbit LAN, maar zeker geen slechte deal. Ik heb de Full HD versie, zonder 2 GB videokaart en maar 4 GB intern. 4 GB intern extra voor deze laptop is al rond 40-50 euro. Moet 1,35v zijn DDR3L 1600mhz.

[ Voor 3% gewijzigd door Wasabi! op 21-07-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort komt er ook een Z50 met AMD hardware:
http://shop.lenovo.com/gb...s/z50-amd/#tab-tech_specs
Indien deze voordelig genoeg is zal ik deze aanschaffen als DTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Nu als tijdelijk Sonderangebot bij amazon.de, wel duits toetsenbord natuurlijk, http://www.amazon.de/dp/B...=872398&pf_rd_p=516683347

Lenovo Z50-70 39,6 cm (15,6 Zoll FHD TN) Notebook (Intel Core i5 4210U, 2,7GHz, 4GB RAM, 1 TB HDD, NVIDIA GeForce 840M 2GB, Win 8 weiss

Heb laatst 8GB RAM erbij gekocht van Crucial, moet je opzoeken via configurator, standaard 1.35v, 1600mhz, etc. pakt ie niet. Ik had voor de gein enkele zaken gebeld zoals Informatique, die konden mij ook geen antwoord geven of bijv. regulier geheugen er zo in past..... moest maar contact opnemen met de fabrikant.....

CT6045952 CT102464BF160B.C16FER 8GB UPGRADE FOR A LENOVO LENOVO Z50-70 SYSTEM was 71 euro, binnen 5 werkdagen in huis.

[ Voor 34% gewijzigd door Wasabi! op 03-08-2014 10:46 ]

Pagina: 1