Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb nog een abo van het oude Ben (wat destijds T-Mobile is geworden), en heb daar onbeperkt data verbruik op. Ik heb deze abbo echt al heel wat jaren, en ben al heel vaak door T-mobile gebeld met de vraag of ik een nieuw abonnement (inclusief 2000 MB data) wil hebben met gratis toestel. Ik ben daar nooit op ingegaan omdat ik dan mijn onbeperkte data limiet kwijt ben.

Nu zie ik dat ze zonder mijn toestemming zomaar mijn abonnement hebben aangepast naar eentje met een 2000 mb datalimiet ipv onbeperkt. Vind het niet echt netjes van ze dat ze dat zomaar doen terwijl ik al meerdere malen heb aangegeven mijn huidige abonnement te willen houden.

Iemand een idee of dat zomaar mag en of ik er wat tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke contract tijd ben je toen der tijd het contract aangegaan. Een contract kan namelijk de tijd bereiken en dan kan t-mobile het ook beëindigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:24
Ze hebben het recht inderdaad om dat te doen. Jij hebt dan het recht om weg te gaan.
Vraag me af of dat echt interessant voor je gaat zijn. Maar die keuze heb je iig.

Dat je het nog zolang hebt uitgehouden trouwens zonder dat ze het contract hebben aangepast. Mijn Flex abo was zo verdwenen. Alhoewel ik toch iedere 2 jaar een ander mobiel neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:56:
Met welke contract tijd ben je toen der tijd het contract aangegaan. Een contract kan namelijk de tijd bereiken en dan kan t-mobile het ook beëindigen...
Destijds (1999) met 2 jaar, en dat is een paar keer verlengt, totdat ze datalimieten gingen invoeren. Sindsdien koop ik mijn toestellen los, en dat is al zeker 6 a 7 jaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
Je mag dan je abonnement zonder per direct opzeggen, dat zullen ze echter niet van de daken roepen.
Andere vraag is, heb je echt een onbeperkte data abo nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Jolke schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:02:
Je mag dan je abonnement zonder per direct opzeggen, dat zullen ze echter niet van de daken roepen.
Andere vraag is, heb je echt een onbeperkte data abo nodig? :P
Ja vreemd genoeg wel. Ik zit makkelijk aan de 2000 mb per maand zonder gekke dingen te doen. Waze navigatie, flitsmeister, veel email (krijg bijvoorbeeld beveiligingscamera fotos per email), af en toe internetten en whatsap.
Baal er wel van want ik wil gewoon liefst onbeperkt data houden. Ga denk ik maar op zoek naar een andere provider die dit wel aanbied voor een redelijke prijs, maar dat zijn er niet veel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Heb je overal je data-verbinding nodig? Op veel plekken heb je tegenwoordig WiFi beschikbaar: iig thuis en op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 08:57
Los van of TS het écht nodig heeft, vind ik het ook een principe zaak tegen de mobiele telecomproviders. Er is al genoeg gerommel in die wereld en de structuur is verre van eerlijk en klantgericht in veel gevallen. Vind het een logische vraag of dit zo maar mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

T-Mobile heeft overigs wel dat je na die 2000 MB, nog steeds gratis kan internetten (Maar dan trager). Het blijft natuurlijk wel vervelend als je eerdere abo onbeperkt snel internet had.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Weet niet of dat snel was... met een abbo uit de vorige eeuw... ging dat altijd mee qua snelheid?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barns schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:30:
Los van of TS het écht nodig heeft, vind ik het ook een principe zaak tegen de mobiele telecomproviders. Er is al genoeg gerommel in die wereld en de structuur is verre van eerlijk en klantgericht in veel gevallen. Vind het een logische vraag of dit zo maar mag.
T-Mobile moet zich houden aan het contract zolang de contractsduur loop. Na die contractsduur kunnen ze ook zeggen, dit was het dan, sluit maar een nieuw contract af. In plaats daarvan hebben ze (tot nu) het oude contract laten doorlopen. Nu is het moment gekomen dat ze zeggen, dit was het dan, we kunnen je dit nog bieden.

Beide partijen zijn na het contract vrij om er mee te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie88
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:50:
[...]

T-Mobile moet zich houden aan het contract zolang de contractsduur loop. Na die contractsduur kunnen ze ook zeggen, dit was het dan, sluit maar een nieuw contract af. In plaats daarvan hebben ze (tot nu) het oude contract laten doorlopen. Nu is het moment gekomen dat ze zeggen, dit was het dan, we kunnen je dit nog bieden.

Beide partijen zijn na het contract vrij om er mee te stoppen.
Dat is waar maar het was dan wel zo netjes geweest van T-mobile om de TS hier wel van op de hoogte te stellen, in plaats van dat je er zelf maar achter moet komen als je op je factuur kijkt...

FX8350 @4.8 GHz
i7 4930K @4.5 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spekkie88 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:58:
[...]

Dat is waar maar het was dan wel zo netjes geweest van T-mobile om de TS hier wel van op de hoogte te stellen, in plaats van dat je er zelf maar achter moet komen als je op je factuur kijkt...
Het is zeker niet netjes omdat je stopt met dienst A zomaar dienst B door de maag te splitsen zonder overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
T-Mobile is daar sowieso niet netjes in. Onlangs mijn T-Mobile nummer kwijt geraakt na 15 jaar (!), omdat ik niet op tijd beltegoed opgeladen had. Zonder waarschuwing, sms, brief, niets... nummer foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:59
T-mobile heeft onlangs de snelheid verhoogd voor oude abonnementen:
https://www.t-mobile.nl/campagne/snelheidsverhoging
nieuws: T-Mobile verhoogt downloadsnelheid voor abonnees naar 15Mbit/s

Dit geldt alleen voor de eerste 2 GB. Daarna gaat je snelheid terug naar 64kbit.
Als je (zoals ik) een traag onbeperkt abonnement had, dan is dat een voordeel, als jij al een snel onbeperkt abbo had, dan heb je er weinig aan. Zoals hierboven al vermeld kun je er echter weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:30
Volgens mij had m'n vriendin dit met Ben ook een jaar terug (ze zit nu bij Simyo). Eerst had ze ook altijd onbeperkt (nergens stond een datalimiet genoemd), toen was dat ook ineens iets van 1GB/2GB.
Pagina: 1