Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik volg grafisch ontwerp in avondschool en zou dus later Illustrator, Photoshop, Indesign en Muse heel vloeiend moeten kunnen draaien. Ik game ook nog dus wil ook de nodige fps op nieuwste games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Upgrade zou rond de 800€ mogen kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding : Corsair TX850W
Case: Antec maar weet wel niet meer welk model
HD: Samsung HD642JJ 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had al eens via alternate een PC samengesteld ... maar heb te weinig kennis daaromtrend. Ik wil gewoon geen foute keuzes maken met vb een keisterke grafische kaart en die dan te moeten aansluiten op een slechte mobo. Ik weet ook niet of deze componenten compatibel met elkaar zijn ?Dit is mijn samenstelling :
1 x Club 3D Radeon R9 280X royalQueen
JDXU01
€ 269,-*
1 x Intel® Core™ i7-4770
HW7I11
€ 279,-*
1 x ASUS MAXIMUS VII RANGER
GWEA57
€ 164,90*
1 x Corsair 8 GB DDR3-1866 Kit
IDIF5DJ1
€ 89,90*
zit hier ergens een zwakke schakel tussen die de prestaties van mijn gehele systeem naar beneden zal trekken? Later zou ik ook nog van plan zijn een SSD schijf bij te plaatsen ( heb ook nog zoon 3 TB aan andere externe opslag )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen bepaalde voorkeuren maar heb nogal slecht gevaren met Evga grafische kaarten dus die liever niet
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en energie spelen geen rol
.
Ga je overklokken?
Als ik me erin zou verdiepen misschien wel maar nog niet direct
Ik volg grafisch ontwerp in avondschool en zou dus later Illustrator, Photoshop, Indesign en Muse heel vloeiend moeten kunnen draaien. Ik game ook nog dus wil ook de nodige fps op nieuwste games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Upgrade zou rond de 800€ mogen kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding : Corsair TX850W
Case: Antec maar weet wel niet meer welk model
HD: Samsung HD642JJ 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had al eens via alternate een PC samengesteld ... maar heb te weinig kennis daaromtrend. Ik wil gewoon geen foute keuzes maken met vb een keisterke grafische kaart en die dan te moeten aansluiten op een slechte mobo. Ik weet ook niet of deze componenten compatibel met elkaar zijn ?Dit is mijn samenstelling :
1 x Club 3D Radeon R9 280X royalQueen
JDXU01
€ 269,-*
1 x Intel® Core™ i7-4770
HW7I11
€ 279,-*
1 x ASUS MAXIMUS VII RANGER
GWEA57
€ 164,90*
1 x Corsair 8 GB DDR3-1866 Kit
IDIF5DJ1
€ 89,90*
zit hier ergens een zwakke schakel tussen die de prestaties van mijn gehele systeem naar beneden zal trekken? Later zou ik ook nog van plan zijn een SSD schijf bij te plaatsen ( heb ook nog zoon 3 TB aan andere externe opslag )
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen bepaalde voorkeuren maar heb nogal slecht gevaren met Evga grafische kaarten dus die liever niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en energie spelen geen rol
Ga je overklokken?
Als ik me erin zou verdiepen misschien wel maar nog niet direct