Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 11:33

bitflusher

flushed die *** pc

Topicstarter
Na Android navigatie enkele weken niet gebruikt te hebben blijkt nu opeens alles anders. Er zijn nu geproken straatnamen. Dat lijkt handiger dan het is het is namelijk door een engelse stem ingesproken. Dit maakt het lachwekkend voor een ritje waar je grotendeels weet waar je moet zijn maar als je er echt van op aan moet is het vooral verwarrend.

voorbeeld: http://youtu.be/iMognzN6HaA

Ik kan nergens vinden hoe ik alleen de Nederlandse aanwijzingen kan krijgen. Is iemand anders hier ook tegen aan gelopen? Is het uitzingen tot een betere update of is er nu iets te doen?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

offtopic:
Sorry ik moest even reageren, ik lig echt in een deuk van die video _O-

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Wat een ongelofelijke fail. Ik ben zelf een bestuurder die niet kijkt naar een scherm maar luisterd naar wat de navi te zeggen heeft. Ik wacht even met updaten van mijn Google navi.... soms raak je aan dingen gewend en wordt het na een update ook compleet omgegooid.

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 11:33

bitflusher

flushed die *** pc

Topicstarter
Ik hoor nu van een vriend dat het soms ook wel helemaal in het Nederlands is maar dan heel snel en streng. Wordt door hem omschreven als
zij praat nu echt boos en snel, iets wat je niet snel wilt weigeren....
Voor de volledigheid ik heb een LG 4X HD met stock 4.1.2

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39
Dat had ik ook bij de voorgeïnstalleerde Maps, even vanuit de Play Store herinstalleren hielp toen.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:19

Rick-Jan

always connected

Ik heb nu ook 2 verschillende nl stemmen na de update, oude en nieuwe. Ze praat echt:
Galinksafopdedoropstraat22

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Pagina: 1