Toon posts:

iPhone 4 random shutoffs/crashes na battery replacement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers!

Ik heb een tijdje terug de batterij van mijn iPhone 4 vervangen.
Nadat ik dit heb gedaan valt m'n iPhone - ongeacht het batterijpercentage - uit zichzelf uit. Dit lijkt met name te gebeuren wanneer ik beweeg; wanneer hij ergens ligt gebeurt het minder dan wanneer ik bijvoorbeeld op de fiets zit (dan gebeurt het eigenlijk zéker). Mijn eerste gedachte was dat ik een slechte batterij had gekocht, waarna ik mijn oude (originele) batterij weer in mijn iPhone plaatste. Het probleem bleef zich echter voordoen. Ik heb alle soorten resets uitgevoerd en nog altijd crasht de telefoon op (bijna) willekeurige momenten.

Ik vermoed zelf een probleem met een aansluitinkje ergens. Misschien is er bij het vervangen van de batterij iets mis/kapot gegaan? Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht een oplossing/tip?

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06

InFamous

excommunicado

Heb je dat klepje wat over de batterij connector gaat wel terug erop gemonteerd?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Heb je misschien de connector op het PCB beschadigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Ragdoll: Ja alles zit naar mijn weten gewoon goed gemonteerd, ben zorgvuldig te werk gegaan.

@Johnkeates: Dat weet ik dus niet. Ik ben er bang voor, want zou niet weten hoe zoiets te repareren is?

Ik ben vergeten te vermelden dat opladen soms belachelijk lang duurt. Kabel en dock connector zijn goed, dus lijkt me ook een batterij issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt in elk geval als een slechte verbinding. Word hij ook warmer dan normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:37:
Het klinkt in elk geval als een slechte verbinding. Word hij ook warmer dan normaal?
Dat idee heb ik de afgelopen tijd wel een aantal keren gehad, al hoop ik niet dat dat nu een placebo ding is omdat jij het zegt ;). Wat zou dat volgens jou betekenen en is hier denk je iets aan te doen?
Pagina: 1