Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Netwerk reset op de Apple's ?
Statisch ip ingeven ?
Statisch ip ingeven ?
iOS...
Staat WMM toevallig uit?
Staat WMM toevallig uit?
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb de netwerk verbindingen vergeten en opnieuw aangemeld. Maar toch maar de AP boven eruit gegooid. Ziggo Cisco router gereset. En toen kregen de Apple's ook weer verbinding.
Het moet iets zijn in de (goedkope Action) relevanter / AP die niet goed samen kan met mijn Cisco.
Het werkt, alleen op zolder weer geen Wi-Fi.
Heeft iemand tips voor een goed goedkoop AP?
Ik heb een netwerkkabel naar zolder liggen. Die zit in mijn Ziggo router. AP inpluggen, eventueel DHCP uit indien nodig en gaan zou je zeggen. Maar een eerdere WRT120N had ik ook nog liggen werkte niet goed. Action ook niet (duh)
Dus iemand de gouden tip voor een goede no nonsense oplossing?
Bij voorbaat dank en ook dank voor de reacties. Vage netwerk problemen zijn het ergst!
Het moet iets zijn in de (goedkope Action) relevanter / AP die niet goed samen kan met mijn Cisco.
Het werkt, alleen op zolder weer geen Wi-Fi.
Heeft iemand tips voor een goed goedkoop AP?
Ik heb een netwerkkabel naar zolder liggen. Die zit in mijn Ziggo router. AP inpluggen, eventueel DHCP uit indien nodig en gaan zou je zeggen. Maar een eerdere WRT120N had ik ook nog liggen werkte niet goed. Action ook niet (duh)
Dus iemand de gouden tip voor een goede no nonsense oplossing?
Bij voorbaat dank en ook dank voor de reacties. Vage netwerk problemen zijn het ergst!
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Zoals ik al aangaf: check of je WMM niet per ongeluk uit hebt staan (op de AP). iOS doet niets met WiFinetwerken als WMM niet aanstaat.
Oslik blyat! Oslik!
Wat dion_b zegt. En probeer als dat niet werkt een ander WiFi kanaal (je zit toch niet toevallig op ch 13?)
iOS kan prima overweg met kanaal 13 zolang het in EU gekochte en ingestelde apparaten zijn.
Oslik blyat! Oslik!
Precies, zolang het in EU gekochte en ingestelde apparaten zijn. Die bevestiging hebben we nog niet van TS.
heb je ook al eens alle netwerkinstellingen gereset op je ihon en ipad,dat kan namelijk ook
Settings(instellingen) > General(algemeen) > Reset (stel opnieuw in)> Reset Network Settings(herstel netwerkinstellingen
Settings(instellingen) > General(algemeen) > Reset (stel opnieuw in)> Reset Network Settings(herstel netwerkinstellingen
[ Voor 4% gewijzigd door freaky35 op 17-07-2014 00:27 ]
Ja dat bedoel ikfreaky35 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 00:27:
heb je ook al eens alle netwerkinstellingen gereset op je ihon en ipad,dat kan namelijk ook
Is het niet zo dat iPhone < 5 alleen gebruik kunnen maken van 2,4ghz WiFi? Wellicht dat je netwerk momenteel alleen 5ghz uitzend en daarom je iPad / iPhone niet meer wilt verbinden.
ipad ondersteund volgens mij wel 5ghz,de iphone 5 zou het ook moeten ondersteunen,i k heb zelf een 4s die heeft dat nog niet inderdaad
[ Voor 42% gewijzigd door freaky35 op 17-07-2014 13:48 ]
Pagina: 1