Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Foto viewer zoomt niet uit

Pagina: 1
Acties:

• Jan_Klaassen768
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-11 14:52
Als ik in de foto viewer inzoom met de muis kan ik niet meer uitzoomen. Alleen met escape op het toestenbord kom ik er nog uit. Bijv: reviews: Travelzooms vergelijkingstest

Ook is het niet mogelijk meer om te wisselen tussen de classic en de fancy viewer. Ik zou graag de classic viewer blijven gebruiken.

Getest met een Firefox 30 zonder plugins (en met 8) ), IE 11 en Comodo Dragon 33.1.0.0 op twee volledige gepatchte Windows 8.1 machines.

Ik heb twee maanden bugreports teruggebladerd en gezocht, dus mocht het al gemeld zijn en ik heb het niet gevonden: mea culpa.

Verwijderd

Klopt deze fout heb ik ook op Mac OS X 10.9.4 onder Safari 7.0.5

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja, inderdaad ook last van met Chrome 35 onder Windows 8.1.

Ik heb een back-button op m'n muis, dus die gebruik ik dan, maar ideaal is het niet.

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Even het betreffende stukje CSS waar het mis gaat:
code:
1
2
3
4
media="screen, handheld, projection"

#imageViewer.fullScreen #thumbContainer, #imageViewer.fullScreen #imageDetails, #imageViewer.fullScreen #iClose {
display: none!important;

#imageDetails krijgt een "display:block;" mee, maar die wordt overruled door "!important" in het bovenstaande stukje.
#iClose krijgt geen "display:block;" mee en zal dus op "display:none;" blijven.

www.ping-win.nl

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Die CSS is niet zozeer de oorzaak als wel een mede-gevolg. :) De oorzaak lag in de bijbehorende javascript. Overigens is het lokaal ondertussen gefixed en zal het met de komende release mee online komen.

Wat betreft de fancy vs classic imageviewer: de fancy hebben we eruit gehaald en we bieden alleen nog maar de classic aan. Weet je zeker dat je ze niet door elkaar haalt? :) De fancy gaat in ieder geval niet meer terugkomen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups