Toon posts:

Minimale voeding Nvidia Videokaart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al ff bezig met het bouwen van een budget game pc en heb een probleempje.
Ik heb een Nvidia GeForce GTX 260 videokaart en daarop zitten 2 voeding aansluitingen van 6 pins.
En ik zat dus even te kijken naar een goedkope voeding en ik vond de Corsair VS350.
Blijkt daar dus maar 1 6 pins voeding op te zitten.
Weet een van jullie misschien of er wel echt 2 noodzakelijk zijn zo ja weet er dan iemand een goedkope voeding waar dat opzit.
Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Daar zijn gewoon adaptertjes voor te koop ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 15-07-2014 22:19 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EWK schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:19:
Daar zijn gewoon adaptertjes voor te koop ;-)
oké bedankt! Hoe heten die precies voor 6 pins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:43

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:50:
[...]

oké bedankt! Hoe heten die precies voor 6 pins?
PEG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Ik weet niet wat de rest van je systeem is maar 350 w lijkt me een beetje weinig als je deze kaart gebruikt
Max tdp gtx 260 is 182 watt ,dan hou je nog 168 watt over voor de rest van je systeem das is erg krap.
Ik zou voor die 14 euro meer voor de 550 gaan en dan denk ik dat je dat stekkertje ook niet nodig bent, daar daar volgens mij 2 van die stekkers opzitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Read op 15-07-2014 23:09 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Read schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:04:
Ik weet niet wat de rest van je systeem is maar 350 w lijkt me een beetje weinig als je deze kaart gebruikt
Max tdp gtx 260 is 182 watt ,dan hou je nog 168 watt over voor de rest van je systeem das is erg krap.
Ik zou voor die 14 euro meer voor de 550 gaan en dan denk ik dat je dat stekkertje ook niet nodig bent, daar daar volgens mij 2 van die stekkers opzitten.
ow oke bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

Maar misschien effe een vraagje wat zijn de specs van de rest van je pc ?
Ps misschien een tip voor je elk van die stekkertjes kan ongeveer 75 watt leveren en je pci lane ook ongeveer 75 watt (Wikipedia: PCI Express ) dus dit is al een voorbode dat de grafische kaart veel stroom vraagt 3x75 watt aan aansluitingen zegt dus 225 watt.
Dus als je de volgende keer weer een kaart ziet met 2 peg aansluitingen weet je dat het een stroomvreter is.

[ Voor 78% gewijzigd door Read op 15-07-2014 23:28 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Read schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:17:
Maar misschien effe een vraagje wat zijn de specs van de rest van je pc ?
Ps misschien een tip voor je elk van die stekkertjes kan ongeveer 75 watt leveren en je pci lane ook ongeveer 75 watt (Wikipedia: PCI Express ) dus dit is al een voorbode dat de grafische kaart veel stroom vraagt 3x75 watt aan aansluitingen zegt dus 225 watt.
Dus als je de volgende keer weer een kaart ziet met 2 peg aansluitingen weet je dat het een stroomvreter is.
Moederbord= (beste wat ik had) Intel i3 s3420gp
ram= heb ik nog niet
voeding= heb ik ook nog niet
2x harde schijf
en moet nog dvd speler kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

Waar wou je de pc voor gebruiken?
Aangezien het board wat je hebt meer een server board is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Read schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:52:
Waar wou je de pc voor gebruiken?
Aangezien het board wat je hebt meer een server board is.
eigenlijk voor gaming en video editing maar een goed goedkoop moederbord is lastig te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

Een i 3 is nu niet echt een gamers cpu'tje en dat board is ook niet echt voor het gamen,maar goed samen met de 260 zou het gamen op lage resoluties wel gaan.
Voor het video editen zou het board mits voorzien van een redelijke hoeveelheid ram nog wel kunnen.
Misschien een idee dat boardje en die cpu in de verkoop te gooien in vraag en aanbod en kijken of je er een meer gamers cpu en leuk moederboardje voor terug kunt kopen.
Zeker in het kamp van amd kun je voor een lage prijs toch een leuke game pc maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Move CAA
Pagina: 1