Ik heb veel met Desktops aangekloot, maar nog geen vanaf scratch in elkaar gebouwd. Mocht er iets opvallen aan mijn samenstelling (een cruciaal deel wat ik mis o.i.d) meld me dit dan eventjes aub
De behuizing ziet er gaaf uit, mocht dit slechte kwaliteit zijn graag ook even melden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren, muziek produceren, gamen (League of Legends)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max ligt rond de 1000, graag klaar voor 700 maar als het de moeite waard mag het 1000 kosten. Assemblage is handig, maar in elkaar zetten is ook prima. Enige wat ik niet weet is of de onderdelen correct in de behuizing zullen passen, dit zou ik graag van jullie horen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze zijn er niet, lange tijd alleen maar laptops gebruikt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoor van iedereen dat SSD geweldig is, dit is een vereiste. Ook League of Legends moet goed lopen, wat voor een videokaart raden jullie aan? Begin dit jaar een studie ICT waarbij ik veel moet programmeren, waarschijnlijk zullen er zware programma's lopen. De behuizing mag zo groot zijn als nodig is, robuust of chique boeit me niet. mag best wat lawaai maken gezien ik altijd muziek op heb die er bovenuit komt.
Ga je overklokken?
Het is me niet helemaal duidelijk wat dit inhoudt. Ik denk dat de meesten hier op het forum meer verstand hebben van overklokken dan ik en dat jullie me het beste advies hierover kunnen geven.
De behuizing ziet er gaaf uit, mocht dit slechte kwaliteit zijn graag ook even melden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren, muziek produceren, gamen (League of Legends)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max ligt rond de 1000, graag klaar voor 700 maar als het de moeite waard mag het 1000 kosten. Assemblage is handig, maar in elkaar zetten is ook prima. Enige wat ik niet weet is of de onderdelen correct in de behuizing zullen passen, dit zou ik graag van jullie horen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze zijn er niet, lange tijd alleen maar laptops gebruikt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoor van iedereen dat SSD geweldig is, dit is een vereiste. Ook League of Legends moet goed lopen, wat voor een videokaart raden jullie aan? Begin dit jaar een studie ICT waarbij ik veel moet programmeren, waarschijnlijk zullen er zware programma's lopen. De behuizing mag zo groot zijn als nodig is, robuust of chique boeit me niet. mag best wat lawaai maken gezien ik altijd muziek op heb die er bovenuit komt.
Ga je overklokken?
Het is me niet helemaal duidelijk wat dit inhoudt. Ik denk dat de meesten hier op het forum meer verstand hebben van overklokken dan ik en dat jullie me het beste advies hierover kunnen geven.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 131,85 | € 131,85 |
| 1 | Aerocool X-Warrior Devil Red Edition | € 44,70 | € 44,70 |
| 1 | BenQ GL2250M Zwart | € 98,99 | € 98,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,85 | € 65,85 |
| 1 | Cooler Master B700 | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 91,92 | € 91,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 682,61 | |