Synology, sickbeard / SABnzbd / couchpotato dir. permission?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeroen013
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03-2024
Heren,

Het volgende, ik heb net een NAS geïnstalleerd (Synology DS214play) met DSM 5. Deze ben ik aan het inrichten gegaan en ben nu bezig om SANnzbd / couchpotato en sickbeard te installeren echter kom ik niet verder dan de eerste map bij het instellen. bv. volume1/download en volume1/video

Doe ik iets verkeer met mijn gebruikers rechten of rechten van de map? Ik weet het niet meer!

Ik hoor graag van u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-07 06:45
Waarom kom je niet verder?

Je moet wel van te voren de folders al aangemaakt hebben in DSM.

Let wel op met couch dat de gebruiker die het proces draait wel genoeg rechten heeft.
Ik heb dit aangepast naar Root anders kreeg ik continue issues met deleten en moven van files door couch

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeroen013
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03-2024
Na wat prullen Cochpotato, Sickbeard en SABnzbd aan de gang gekregen. (had de user groep niet genoeg rechten gegeven voor de download map) Nu alles ingesteld zoals het moet (categorieën etc) alleen op het moment dat een download voltooid is zegt SABnzbd;

» Nabewerking is afgebroken (Kan bestemmingsmap /movies/the wolf of wall street 2013 ac3 bdrip xvid azr nfo 01 64 the wolf of wall street 2013 ac3 bdrip xvid azr nfo yen.cp(tt0993846) niet maken)

Op het moment dat ik de categorieën weg haal voltooid hij wel de downloads maar word het een puinhoop bij de na bewerking.

Nu weet ik dus al dat dit een rechten dingetje is waarschijnlijk, (heb volgens mij alle rechten goed gezet voor zover ik dat zelf kan in DSM) en moet ik de map downloads chmod 777 mee geven. Das allemaal wel leuk en aardig maar hoe doe ik dat in godsnaam op een Mac?! Ik heb cyberduck (gebruik ik voor FTP) al geprobeerd maar kom met geen mogelijkheid in mijn nas... Please help! Ben een complete noob, (hoor jullie al zuchten) tegen mij had je ook kunnen zeggen dat ik een banaan in mn NAS had moeten steken om het op te lossen. Voor de gene die het verlossende antwoord geeft staan een paar koude pilsjes klaar, en 40 maagden in het hiernamaals.

Hoor heel graag van jullie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
jeeroen013 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:08:
Kan bestemmingsmap /movies/the wolf of wall street 2013 ac3 bdrip xvid azr nfo 01 64 the wolf of wall street 2013 ac3 bdrip xvid azr nfo yen.cp(tt0993846) niet maken)
Die bestemmingsmap moet dat niet /Volume1/movies/*filmnaam* zijn?

Je zou ook nog kunnen proberen om sabnzbd eens opnieuw te installeren. (Wel zorgen dat alle mappen van te voren aangemaakt zijn.)