~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
In hetzelfde artikel:
Dat blijkt niet te kloppen, want mijn 925 staat hem inmiddels te installeren, en blijkens de reacties zijn er meer mensen die hem al aangeboden hebben gekregen.Nederlanders kunnen de update nog niet downloaden.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik dacht dat het zo was:Eagle Creek schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:43:
nieuws: Nokia begint uitrol Cyan-update naar Lumia-telefoons
Ik heb een Lumia 520, 620 en 920 en alle drie de toestellen hebben reeds toegang tot Here Drive? Maar misschien dat hier iets anders wordt bedoeld.
Here drive = benelux offline kaarten
Here drive+ = wereldwijd offline kaarten
Ah, dat zou kunnen
Als ik het goed heb is 'ie alleen nog maar live voor Vodafone-branded 925's, mijn unbranded 925 heeft hem iig nog nietwildhagen schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:25:
In hetzelfde artikel:
[...]
Dat blijkt niet te kloppen, want mijn 925 staat hem inmiddels te installeren, en blijkens de reacties zijn er meer mensen die hem al aangeboden hebben gekregen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik heb een unbranded 925 en heb hem inmiddels dus wel (was wel 2 updates na elkaar overigens)ralpje schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:50:
[...]
Als ik het goed heb is 'ie alleen nog maar live voor Vodafone-branded 925's, mijn unbranded 925 heeft hem iig nog niet
Enige minpunt was wel dat hij standaard na de update in het Frans (
Virussen? Scan ze hier!
Heb overigens een unbranded 920 maar nog geen update.
Maatje van me met een 925 heeft hem wel.
Dat staat ook zo in het overzicht van Microsoft/Nokia.Eagle Creek schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:44:
Heb overigens een unbranded 920 maar nog geen update.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Pagina: 1