Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jofairden
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 14:53
Vandaag heb ik een invite binnen gekregen en ga vanavond de OnePlus One 64GB Sandstone Black bestellen.
Ik ben van plan een review te maken over deze telefoon maar daar heb ik geen ervaring mee en daarom vraag ik hier om advies.
Zelf ga ik natuurlijk ook andere reviews goed bestuderen om daar van te leren, maar ik denk dat dit ook een snelle manier is om snel tips binnen te krijgen.
Bijvoorbeeld bepaalde apps die dingen kunnen meten (bepaalde snelheden bijvoorbeeld), benchmark spul en dat soort dingen.

Deel alsjeblieft hier je kennis over het testen van telefoons!
Stel ook hier je vragen over de telefoon, alles wat je erover wilt weten en ik zal ze proberen te beantwoorden in een review.

GIMJ

• Jofairden
Inmiddels heb ik de bestelling voltooid, binnenkort komt de OPO binnen.
Weet trouwens niet zeker of dit helemaal de goede sectie is voor dit topic.. ?

GIMJ

• fabman1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-01 10:57
Heb jij toevallig door je bestelling een invite gekregen die je kunt sharen? :P
Ik ben erg benieuwd naar de telefoon, hoe ben jij aan je invite gekomen trouwens?

thanks alvast

• Jofairden
fabman1 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:53:
Heb jij toevallig door je bestelling een invite gekregen die je kunt sharen? :P
Ik ben erg benieuwd naar de telefoon, hoe ben jij aan je invite gekomen trouwens?

thanks alvast
Heb verder niks gekregen en kan volgens de site niks sharen.
Ik weet niet precies waarom ik een invite heb gekregen. Ik deed niet mee aan een contest, heb wel een account op het forum maar daar doe ik vrijwel niks mee. Maar gisteren en vandaag werden er 20 invites weggegeven op Twitter. Er waren zoveel mensen en daardoor crashte te server steeds. Ik klaagde daar om want ik was een aantal keren toch wel de eerste, misschien dat ik daardoor als compensatie toch een invite heb ontvangen.

GIMJ

• fabman1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-01 10:57
Same story voor mij ook, ik kwam er ook doorheen en kon de invite claimen maar toen crashte de server en kreeg een error, heb toen de pagina gereload en toen was ineens de invite al geclaimed door iemand anders :(.

Maar goed, als je misschien binnenkort invites kunt uitdelen zou ik er graag 1 van je willen als dat ok voor jou is :D

Greetz,
Fabian

• Jofairden
Had je even op Twitter naar ze moeten klagen, heb ik ook gedaan en ik denk dat dat de reden is dat ik een invite heb gekregen.
Zou je nog iets over de telefoon willen weten zodat ik dat kan verwerken in de review?

GIMJ

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:46
Gorateron schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:22:
Had je even op Twitter naar ze moeten klagen, heb ik ook gedaan en ik denk dat dat de reden is dat ik een invite heb gekregen.
Volgens mij zijn ze at random wat invites aan het strooien ook. Heb er namelijk zelf ook 1 gekregen, op een account waar ik precies niks mee deed.

n.a.

• Jofairden
arjen9551 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:26:
[...]

Volgens mij zijn ze at random wat invites aan het strooien ook. Heb er namelijk zelf ook 1 gekregen, op een account waar ik precies niks mee deed.
Dat zou idd ook best kunnen. Ik zag namelijk op het forum ook al meer mensen die 'ineens' een invite hebben gekregen. (zo actief was ik ook helemaal niet op dat account)

GIMJ

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 12:34
Ik had er ook ineens een in mn mailbox zitten. Heb er maanden geleden een account gemaakt met de gedachte "je weet maar nooit" . Ik heb em weggegeven aan een medetweaker want ik had em niet nodig, die kreeg echter na zn bestelling wel een extra invite om weg te geven. Staan onderin je account bij het kopje, je verwacht het niet, My Invites

• Jofairden
Oh dan krijg ik dat misschien ook nog wel ;)
Ik moest mijn invite helaas in 24 uur gebruiken anders was ik 'm kwijt, vandaar dat ik hem maar met spoed heb besteld.

[ Voor 57% gewijzigd door Jofairden op 16-07-2014 12:35 ]

GIMJ

• Skottelbraai
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-03-2022
Niet bedelen om invites.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 16-07-2014 13:47 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:00

Quad

Doof