Goedemiddag allen,
Toen ik vandaag mijn pc aandeed besloot mijn videokaart [ASUS GTX275] niet mee te werken
Heb deze kaart gisteren geinstaleerd en toen werkte hij prima, heb daarna nog de linux drivers geinstaleerd op Ubuntu en ben op bed gegaan
Toen ik hem vandaag opstartte was Aero weg, dus er was wat mis
Toen ik ging kijken kreeg ik dit gepresenteerd:

na 20 herinstallaties en 6 verschillende drivers werkt hij nog steeds niet
Als ik en advanced boot mode start in de modus zonder signatures werkt de kaart gewoon, maar het lijkt mij niet verstandig om daar in te blijven werken
Heb al geprobeerd driver signatures uit te zetten, al geprobeerd in testmodus te instaleren, hij blijft dit zeggen
Laatste keer dat ik dit had was jaren geleden op een XP systeem, die heb ik toen moeten herinstaleren
Gek genoeg was de kaart waarbij dat gebeurde ook een Asus
Dit systeem heeft echter te veel meuk erop staan voor een backup, dus een herinstalatie is het laatste wat ik wil
Is er iemand die heier ervaring mee heeft of mogelijkerwijs iets weet?
Alvast bedankt voor de hulp
Toen ik vandaag mijn pc aandeed besloot mijn videokaart [ASUS GTX275] niet mee te werken
Heb deze kaart gisteren geinstaleerd en toen werkte hij prima, heb daarna nog de linux drivers geinstaleerd op Ubuntu en ben op bed gegaan
Toen ik hem vandaag opstartte was Aero weg, dus er was wat mis
Toen ik ging kijken kreeg ik dit gepresenteerd:

na 20 herinstallaties en 6 verschillende drivers werkt hij nog steeds niet
Als ik en advanced boot mode start in de modus zonder signatures werkt de kaart gewoon, maar het lijkt mij niet verstandig om daar in te blijven werken
Heb al geprobeerd driver signatures uit te zetten, al geprobeerd in testmodus te instaleren, hij blijft dit zeggen
Laatste keer dat ik dit had was jaren geleden op een XP systeem, die heb ik toen moeten herinstaleren
Gek genoeg was de kaart waarbij dat gebeurde ook een Asus
Dit systeem heeft echter te veel meuk erop staan voor een backup, dus een herinstalatie is het laatste wat ik wil
Is er iemand die heier ervaring mee heeft of mogelijkerwijs iets weet?
Alvast bedankt voor de hulp