GTX275 Errorcode 52, werkt niet op windows 7 x64

Pagina: 1
Acties:

• Farm
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-07-2025
Goedemiddag allen,
Toen ik vandaag mijn pc aandeed besloot mijn videokaart [ASUS GTX275] niet mee te werken

Heb deze kaart gisteren geinstaleerd en toen werkte hij prima, heb daarna nog de linux drivers geinstaleerd op Ubuntu en ben op bed gegaan

Toen ik hem vandaag opstartte was Aero weg, dus er was wat mis
Toen ik ging kijken kreeg ik dit gepresenteerd:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bhealyX.jpg

na 20 herinstallaties en 6 verschillende drivers werkt hij nog steeds niet
Als ik en advanced boot mode start in de modus zonder signatures werkt de kaart gewoon, maar het lijkt mij niet verstandig om daar in te blijven werken

Heb al geprobeerd driver signatures uit te zetten, al geprobeerd in testmodus te instaleren, hij blijft dit zeggen

Laatste keer dat ik dit had was jaren geleden op een XP systeem, die heb ik toen moeten herinstaleren
Gek genoeg was de kaart waarbij dat gebeurde ook een Asus :/
Dit systeem heeft echter te veel meuk erop staan voor een backup, dus een herinstalatie is het laatste wat ik wil

Is er iemand die heier ervaring mee heeft of mogelijkerwijs iets weet?

Alvast bedankt voor de hulp |:(

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-01 15:03

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Heb je een andere videokaart bij de hand,om uit te sluiten dat de graka oorzaak is?

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

• Farm
Heb gister nog mijn Radeon 4770 gebruikt voordat ik de GTX instaleerde
En de GTX heeft gisteren de hele avond goed gewerkt, heb er nog even op gegamed, alleen bij het afsluiten kreeg ik te zien dat Windows update wat configureerde, maar dat zullen wel automatische updates zijn geweest of iets dergelijks

• Farm
Hier kan een slotje op
heb de oplossing al, blijkbaar werken Asus kaarten niet zonder de asus bloatware erbij, die had ik toen eraf gegooid

nu ik ze heb geherinstaleerd werkt alles weer