GPU upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Kneew
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-03 17:36
Hallo iedereen,

Ik wil graag mijn GPU upgraden, mijn specs op dit moment:

i7 2600k @ stock
MSI GTX 570 Twin Frozr III
8GB Corsair Vengeance LP
128GB M4 SSD
1TB Samsung Spintpoint F3

Ik heb gekeken naar verschillende videokaarten, en kwam op de Sapphire R9 290 Tri-X uit.. Deze kost op de website waar ik hem wil kopen (links toegestaan?) 350 euro. Nu is er ook de Sapphire R9 290 Vapor X, deze kost 410 euro. Is het prijsverschil van 60 euro de moeite waard?

Alvast bedankt

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-03 22:08
De kans dat iemand beide gpu's heeft gehad en je dus het exacte verschil kan vertellen schat ik vrij klein in. Ik raad je aan zelf reviews op te zoeken van beide gpus en de conclusies met elkaar vergelijken. Dan kan je voor jezelf besluiten of de vapor-x 60 euro meer waard is.

Volgens mij is de tri-x al een prima gpu voor dat geld, en ga je weinig baat hebben om voor 60 euro meer een vapor x te halen.

• Kneew
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-03 17:36
Dankje voor de snelle reply!

Ik heb niet veel comparison reviews van de Vapor-X en de Tri-X kunnen vinden, omdat de Vapor-X relatief nieuw is. Wat ik wel weet is dat de Vapor-X geen reference PCB heeft, alleen weet ik eerlijk gezegd niet wat dit betekent (het is beter?).

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:41

br00ky

Moderator Harde Waren
In deze review staan ze alletwee. Beslis voor jezelf of die paar frames de 60 euro waard zijn.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De Sapphire Tri-X is een prima ding, ook leuk: pricewatch: Club3D Radeon R9 290 royalAce was een paar dagen terug wel 30 euro goedkoper. Voordeel is de lichte overklok, en dat ie een backplate heeft.

People as things, that’s where it starts.