[JAVA] Naar native code compilen

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
mbravenboer gaf mij deze link naar een Native compiler voor Java.

Maar de bij evaluation versie hebben de .exe's die het maakt nog steeds de hele JVM nodig. Heeft misschien iemand een volledige versie van dat product en kan die me misschien vertellen hoe dat bevalt?

Ik zoek iets wat dus 'gewone' .exe's maakt die zonder JVM werken.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Hum verrek, daar heb je gelijk in! Ik heb alleen ooit eens een test gedraaid op m'n eigen PC. Die VM's bevallen me namelijk best :) .

Kies eens hier:
http://www.excelsior-usa.com/jetfm.html

en dan onder:
JRE-independent executables for non-GUI applications
Professional Edition:
NEW Option to create JRE-independent executables for non-GUI applications
Maar waarom wil je dit eigenlijk? Voor de performance hoef je het niet te doen in ieder geval. Verschillende tests hebben uitgewezen dat het niet veel verschil maakt. Bovendien moeten ze nog maar eens de performance van de aankomende 1.4 zien te halen >:) :9~

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Als je het echt smerig wilt doen:
visual j++ heeft een native compiler maar dat mag je ngeen Java meer noemen. :(

en volgens mij kan de java sdk van microsoft ook native compilen.. even zoeken bij microsoft dus(is wel redelijk oud)

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Hmm, wel lollig natuurlijk zo'n produkt. Maar ik zie de reden niet echt om het te kopen als alle handige functies alleen in de Pro versie zitten :(

Ik hou het wel bij de native code compiler van Visual Cafe 4 dan, als ik iets echt zonder runtimes wil hebben is er altijd nog fusion of delphi.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 12:07 schreef mbravenboer het volgende:
Maar waarom wil je dit eigenlijk?
Omdat op wat langzamere pc's (P-133 en lager) het helemaal niet wil lopen als ik java.exe gebruik. Met die native code compiler van VC4 gaat het al wat beter, maar nog steeds niet 'vlot' en het VREET geheugen.

Dus ik dacht: "Als er nou iets is waarmee het zonder VM draait, is het misschien handelbaar op zo'n trage bak". Misschien toch maar een snellere bak regelen :)

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Rare vraag, maar gebruik je toevallig Swing?

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 14:18 schreef The - DDD het volgende:
Rare vraag, maar gebruik je toevallig Swing?
Nee, hoezo?

Pagina: 1