- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Hum verrek, daar heb je gelijk in! Ik heb alleen ooit eens een test gedraaid op m'n eigen PC. Die VM's bevallen me namelijk best
.
Kies eens hier:
http://www.excelsior-usa.com/jetfm.html
en dan onder:
Kies eens hier:
http://www.excelsior-usa.com/jetfm.html
en dan onder:
Professional Edition:JRE-independent executables for non-GUI applications
Maar waarom wil je dit eigenlijk? Voor de performance hoef je het niet te doen in ieder geval. Verschillende tests hebben uitgewezen dat het niet veel verschil maakt. Bovendien moeten ze nog maar eens de performance van de aankomende 1.4 zien te halenNEW Option to create JRE-independent executables for non-GUI applications
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Als je het echt smerig wilt doen:
visual j++ heeft een native compiler maar dat mag je ngeen Java meer noemen.
en volgens mij kan de java sdk van microsoft ook native compilen.. even zoeken bij microsoft dus(is wel redelijk oud)
visual j++ heeft een native compiler maar dat mag je ngeen Java meer noemen.
en volgens mij kan de java sdk van microsoft ook native compilen.. even zoeken bij microsoft dus(is wel redelijk oud)
Hmm, wel lollig natuurlijk zo'n produkt. Maar ik zie de reden niet echt om het te kopen als alle handige functies alleen in de Pro versie zitten 
Ik hou het wel bij de native code compiler van Visual Cafe 4 dan, als ik iets echt zonder runtimes wil hebben is er altijd nog fusion of delphi.
Ik hou het wel bij de native code compiler van Visual Cafe 4 dan, als ik iets echt zonder runtimes wil hebben is er altijd nog fusion of delphi.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Omdat op wat langzamere pc's (P-133 en lager) het helemaal niet wil lopen als ik java.exe gebruik. Met die native code compiler van VC4 gaat het al wat beter, maar nog steeds niet 'vlot' en het VREET geheugen.Op maandag 11 juni 2001 12:07 schreef mbravenboer het volgende:
Maar waarom wil je dit eigenlijk?
Dus ik dacht: "Als er nou iets is waarmee het zonder VM draait, is het misschien handelbaar op zo'n trage bak". Misschien toch maar een snellere bak regelen
Rare vraag, maar gebruik je toevallig Swing?
Nee, hoezo?Op maandag 11 juni 2001 14:18 schreef The - DDD het volgende:
Rare vraag, maar gebruik je toevallig Swing?
Pagina: 1