Howdy,
<div align="justify">Ik ben op zoek naar twee heatsink/fan combo's voor mijn twee Celeron 400s, geplaatst met slot-1 converters, op een EPoX KP6-BS... Een van de eisen is dat de koeling in totaal niet hoger mag zijn dan 55 milimeter. (Zie plaatje) De lengte en breedte mogen ook niet veel meer zijn.</div>
<div align="center">
</div>
<div align="justify">Ik dacht zelf aan de Golden Orb (AL-6063), maar die is 69 mm in doorsnede. Iemand een koeler in huis die binnen de maten valt? (En nou niet met een standaard CoolerMastertje aankomen, want die heb ik al en daar draai ik geen 600MHz mee...
)
Als dit niet mogelijk blijkt, dan wil ik waterkoeling gaan uitproberen. Die koelblokjes van Senfu lijken me wel geschikt... Iemand die daar afmetingen van weet?
Thanks alvast!
<div align="justify">Ik ben op zoek naar twee heatsink/fan combo's voor mijn twee Celeron 400s, geplaatst met slot-1 converters, op een EPoX KP6-BS... Een van de eisen is dat de koeling in totaal niet hoger mag zijn dan 55 milimeter. (Zie plaatje) De lengte en breedte mogen ook niet veel meer zijn.</div>
<div align="center">
</div><div align="justify">Ik dacht zelf aan de Golden Orb (AL-6063), maar die is 69 mm in doorsnede. Iemand een koeler in huis die binnen de maten valt? (En nou niet met een standaard CoolerMastertje aankomen, want die heb ik al en daar draai ik geen 600MHz mee...
Als dit niet mogelijk blijkt, dan wil ik waterkoeling gaan uitproberen. Die koelblokjes van Senfu lijken me wel geschikt... Iemand die daar afmetingen van weet?
Thanks alvast!