Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, op een 1080p scherm vooral Call of Duty en Battlefield.
Ook een stukje hyperV gebruiken voor nieuwe systemen testen van werk vandaar de 16GB in de setup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max prijs is 750 euro inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Deze spullen zijn op dit moment al aanwezig vanuit mijn oude ATX setup, de kast was al bepaald
.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Denk ik nodig te hebben, toekomst om 2x SLI of CFX te draaien is aanwezig, alleen niet met de huidige geluidsproductie van de videokaarten, bijvoorbeeld de 290x maakt een herrie boven de 40% fan speed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Liefst Gigabyte maar mag ook een ander merk wezen.
heb goeie ervaring met gigabyte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Liefst zo stil mogelijk aangezien hij naast mij op mijn bureau staat.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, niet overclocken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, op een 1080p scherm vooral Call of Duty en Battlefield.
Ook een stukje hyperV gebruiken voor nieuwe systemen testen van werk vandaar de 16GB in de setup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max prijs is 750 euro inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Silverstone Sugo SG09 | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Silverstone SST-PP05-E | € 26,46 | € 26,46 |
| 1 | Silverstone SST-HE01 | € 57,50 | € 57,50 |
| 2 | G.Skill RipjawsX F3-12800CL10S-8GBXL | € 73,80 | € 147,60 |
| 1 | Silverstone Strider PSU 750W (SST-ST75F-P) | € 116,99 | € 116,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 1TB | € 356,90 | € 356,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 796,95 | |
Deze spullen zijn op dit moment al aanwezig vanuit mijn oude ATX setup, de kast was al bepaald
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 166,90 | € 166,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97M-D3H | € 86,65 | € 86,65 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,75 | € 272,75 |
| 1 | Silverstone SST-HE01 | € 57,50 | € 57,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 609,80 | |
Denk ik nodig te hebben, toekomst om 2x SLI of CFX te draaien is aanwezig, alleen niet met de huidige geluidsproductie van de videokaarten, bijvoorbeeld de 290x maakt een herrie boven de 40% fan speed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Liefst Gigabyte maar mag ook een ander merk wezen.
heb goeie ervaring met gigabyte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Liefst zo stil mogelijk aangezien hij naast mij op mijn bureau staat.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee, niet overclocken.