Toon posts:

Laatst bekende prijs in prijswatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht is het reeds een keer voorbij gekomen.
Maar wat ik echt mis is een "laatst bekende prijs" in de prijswatch. Zeker als je tweedehands producten koopt, weet je dan tenminste wat de nieuwwaarde was. Nu staat er niet, en weet je dus eigenlijk niet of een laptop 800 danwel 300 nieuw was. Dat zegt dan toch iets over de huidige waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik denk niet dat dat makkelijk te realiseren is in de V&A, omdat iedereen dan zelf het te verkopen product (en daarmee de prijs) uit de PW aan de ad moet koppelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 15-07-2014 12:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was altijd al een bestaande feature. Met het invoeren van Tweakers 7 (?) was dat even verdwenen maar met een iteratie weer terug gekomen. Schijnbaar nu dus weer weg.

[Bug] V&A Geen laatst bekende prijs meer.

Ontzettend onhandig inderdaad want die grafiek zegt helemaal niets. De schaal is veel te groot. Het heeft toch verder niets met V&A te maken? Behalve dat het erg handig is om een inschatting van de prijs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@hierboven: Ik dacht dat het over 2e-hands aankopen in de V&A ging waar in de ad een nieuwprijs (uit de PW) vermeld zou moeten worden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ging inderdaad om de laatst bekende nieuwprijzen, niet om 2dehands aankopen.
Bijv pricewatch: Intel Pentium III 1200 (S370, 1.2GHz, 256KB, 133MHz FSB, 30W) (:|) als daar nou bij had gestaan:laatst bekende prijs 100 euro (3 juni, 2000) oid, dan kun je nu eenvoudig bepalen wat de huidige waarde ongeveer is.

Jammer dat deze functie dus blijkbaar is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, hoort de prijshistoriegrafiek niet te blijven staan? Die zie ik namelijk niet :S Volgens mij heb ik wel eens prijsloze producten gezien waarbij die wél zichtbaar was.

edit: pricewatch: LG Nexus 4 16GB Zwart geen prijzen, wel prijsgrafiek.

edit2: En om in dezelfde categorie als jouw voorbeeld te blijven: pricewatch: Intel Core 2 Quad Q6600
Geen prijzen, wél prijshistoriegrafiek.

edit3: Vaag, pricewatch: Intel Pentium 4 1.8GHz Boxed heeft er wel een, maar pricewatch: Intel Pentium 4 2.0GHz (S478, 2.0GHz, 512KB, 400MHz FSB, 54W, Boxed) heeft er geen, lijkt compleet willekeurig 8)7

Overigens is die grafiek niet betrouwbaar. Als er een tijdje een foute prijs in de PW heeft gestaan, wordt de grafiek niet hersteld.

[ Voor 125% gewijzigd door Raven op 21-07-2014 18:15 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1