"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Verwijderd
En welke CPU cooler gebruik je? Die bij de processor zat of heb je een andere.
Heb je al gekeken of er een BIOS update voor het moederbord is?
Probeer eens de stille modus v/d CPU fan in het BIOS uit te zetten, wellicht dat de fan te weinig toeren maakt.
Heb je al gekeken of er een BIOS update voor het moederbord is?
Probeer eens de stille modus v/d CPU fan in het BIOS uit te zetten, wellicht dat de fan te weinig toeren maakt.
Het is de boxed cooler meegeleverd bij de processor.
Bios update heb ik nog niet uitgevoerd
De stille modus is ook een richting waarin ik na wat zoekwerk zelf zat te denken. http://nl.hardware.info/f...r?highlight=CPU+fan+error
In dit topic wordt aangegeven dat het kan dat de cpu koeler te langzaam draait, waardoor het systeem denkt dat hij niet draait. Dit kan ook verklaren waarom het probleem zich alleen bij een koude start voor doet.
Bios update heb ik nog niet uitgevoerd
De stille modus is ook een richting waarin ik na wat zoekwerk zelf zat te denken. http://nl.hardware.info/f...r?highlight=CPU+fan+error
In dit topic wordt aangegeven dat het kan dat de cpu koeler te langzaam draait, waardoor het systeem denkt dat hij niet draait. Dit kan ook verklaren waarom het probleem zich alleen bij een koude start voor doet.
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Welke
heb je het over? Wat voor voeding heb je in je Phenom systeem?goedkope 450 watt voeding
In mijn eigen Phenom systeem zit een antec Neohepower 550 watt. In dit systeem zit een HKC voeding
Ik had het probleem ook, wat je het best kan doen is de koeler gewoon op een normale snelheid zetten en later de koeler vervangen door een betere, Arctic Cooling of een Coolermaster zijn vaak wel voldoende.
Pagina: 1