Beste medetweakers,
ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het volgende probleem:
Sinds vanmorgen heb ik met Internet Eplorer 11 wanneer ik een zoekopdracht uitvoer in Google Afbeeldingen bij 2e zoekopdracht dat dit ongeveer 5 seconden eer de pagina reageert en foto's te voorschijn komen. Als voorbeeld van een zoek opdracht :
Ik heb de volgende acties al bij 1 pc geprobeerd:
Ik ben ook benieuwd of jullie dezelfde ervaring met mijn langere laadtijden ondervinden of mogelijke verschillen tussen Mozilla FireFox30 kunnen waarnemen.
De handleiding heb ik wel geraadpleegd bij Google: https://support.google.com/websearch/answer/112568?hl=nl
Beide pc's maken gebruik van Windows 7 Home Premium 64-bit
Wie o wie kan me een duwtje in de rug geven.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en mogelijke reactie.
ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het volgende probleem:
Sinds vanmorgen heb ik met Internet Eplorer 11 wanneer ik een zoekopdracht uitvoer in Google Afbeeldingen bij 2e zoekopdracht dat dit ongeveer 5 seconden eer de pagina reageert en foto's te voorschijn komen. Als voorbeeld van een zoek opdracht :
- Audi
- Audi A4
- Audi A4 Sportvelgen
Ik heb de volgende acties al bij 1 pc geprobeerd:
- Javascript activeren en / of uitschakelen.
- Ad block plus verwijderen.
- Alle java en adobe software verwijderen.
- Router firewall uitgezet, na testen weer aangezet, type router is een Telfort Zyxel 4 poort router met Wifi.
- Router gereset.
- Internet Explorer 11 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd daarna getest zonder plug ins en even later met plug ins die ik had verwijderd.
- Internet Explorer resetten in Extra > geavanceerd > pc herstarten.
- Gescand met ADW Cleaner.
- Gescand met Norton Antivirus scanner.
- CCleaner gebruikt voor opschonen register en internet geschiedenis.
- Naar basisversie overschakelen onderaan bij Google afbeeldingen en dan gaat het wel iets vlotter, maar veel te veel tekstuele informatie. Niet echt ordelijk voor mij.
Ik ben ook benieuwd of jullie dezelfde ervaring met mijn langere laadtijden ondervinden of mogelijke verschillen tussen Mozilla FireFox30 kunnen waarnemen.
De handleiding heb ik wel geraadpleegd bij Google: https://support.google.com/websearch/answer/112568?hl=nl
Beide pc's maken gebruik van Windows 7 Home Premium 64-bit
Wie o wie kan me een duwtje in de rug geven.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en mogelijke reactie.
[ Voor 16% gewijzigd door aliberto op 14-07-2014 22:47 ]
Kennis begint met informatie vergaren.