Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Eerste indruk: fijne serie. Mooie zachte kleuren en het interieur aantrekkelijk vastgelegd.
Bij 3 was het toch eventjes goed kijken. Is het een doorkijkje of een spiegel? Toch een doorkijkje dus goed gezien.
Bij 6 en 9 (mijn favorieten) ben je voldoende dichtbij dat het interieur gaat spreken, alsof je als kijker eventjes een blik in die ruimtes mag werpen. Het is wel ietsjes krap. Zowel bij de pianopoot als bij de stoelpoot en het plafond. Bewust zo gedaan of had je te weinig groothoek?
Verder vind ik je standpunten over het algemeen prettig wegkijken.
Psst, als je [/url] achter je [/img] codes zet dan gaan de linkjes waarschijnlijk wel werken.
Bij 3 was het toch eventjes goed kijken. Is het een doorkijkje of een spiegel? Toch een doorkijkje dus goed gezien.
Bij 6 en 9 (mijn favorieten) ben je voldoende dichtbij dat het interieur gaat spreken, alsof je als kijker eventjes een blik in die ruimtes mag werpen. Het is wel ietsjes krap. Zowel bij de pianopoot als bij de stoelpoot en het plafond. Bewust zo gedaan of had je te weinig groothoek?
Verder vind ik je standpunten over het algemeen prettig wegkijken.
Psst, als je [/url] achter je [/img] codes zet dan gaan de linkjes waarschijnlijk wel werken.
Eens met hierboven. Subtiele tinten en mooie egale belichting of nabewerking of hoe je het ook gedaan hebt. Mooie locatie mooi vastgelegd.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|