[PS4] Watchdogs probleem.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksback
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 15:02
Iemand bekend met het volgende probleem:

Mn zoon speelt op gloednieuwe PS4 zijn eerste spel Watchdogs (story mode). Gaat een week prima. Vandaag komt hij bij Deel 3_Level 3. Stopt even zijn spel voor eten en komt half uur later weer boven om verder te spelen. Game staat in standby (zoals altijd).
Echter, de optie doorgaan/continue is uitgegrijsd. New Game is wel te selecteren, maar reageert niet.

Van alles geprobeerd maar spel start niet meer op. Andere games doen het prima, ook via de dvd. Watchdogs DVD van vriend geprobeerd en die levert dezelfde problemen op; continue is niet mogelijk en new game werkt niet.

Iemand een idee? Hij is radeloos en ik heb er geen verstand van.

bedankt, Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Klinkt als een corrupte savegame en mogelijk corrupte game data, als je PS+ hebt kun je de save files nog terughalen uit de cloud, ik weet niet zo uit m'n hoofd of je dat expliciet in moet schakelen.

Ik ben bang dat als je geen backups hebt je beste optie om de game weer aan de gang te krijgen is de save game verwijderen en kijken of de game dan wil starten, zoniet eventuele game data verwijderen.
Daarna de game weer op starten vanaf de dvd.

Is trouwens een bekende bug:
http://forums.ubi.com/sho...e-stuck-on-loading-screen
http://www.reddit.com/r/P...h_dogs_save_breaking_bug/

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watch Dogs heeft op alle platformen problemen met Savegames. Heb al meegemaakt dat het hoofdpersonage vast blijft staan na het opstarten van een game terwijl de wereld er omheen gewoon doorgaat, crashes, screen freezes.

Ikzelf heb daarom de game verwijderd, en wacht een half jaartje tot ze deze bugs eruit gepatched hebben. Mijn advies is hetzelfde doen, en tegelijk contact opnemen met Ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksback
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 15:02
bedankt voor de hulp!