Microsoft wil concurrenren met Chromebook prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Vanaf 200 euro, volgens de pricewatch is het vanaf 235 http://tweakers.net/categ...C5LzFGyilYyNTE2V4qtra0FAA
De tweede is 261. Dit klopt dus voor geen meter. Tevens is dit adviesprijzen vergelijken met actuele prijzen.

Oh en dollar prijzen verrekenen naar euro prijzen is 1:1 door btw enz. Benoem of dollar prijzen, of benoem dat euro prijzen ong hetzelfde zijn.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit nieuwsbericht ging niet zozeer over de Nederlandse markt. Daarnaast heb ik de dollarprijzen, zoals in het artikel staat, simpelweg omgerekend. Het gaat hier nogmaals niet om Nederlandse verkoopprijzen, omdat daar simpelweg niets over is bekendgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wat is erop tegen om dát erbij te zetten dan? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb er even bij gezet dat er nog niets bekend is over een Europese release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
RoD schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:49:
Dit nieuwsbericht ging niet zozeer over de Nederlandse markt. Daarnaast heb ik de dollarprijzen, zoals in het artikel staat, simpelweg omgerekend. Het gaat hier nogmaals niet om Nederlandse verkoopprijzen, omdat daar simpelweg niets over is bekendgemaakt.
Het bericht klopt dan nog steeds van geen kanten.

Het gaat niet om de Nederlandse markt, maar je spreekt wel over dat ze beginnen vanaf 200 euro. Over welke markt heb je het dan wel? Want hier kosten ze meer. Dus spreek dan of over dollar prijzen, of werkelijke euro prijzen, nu heeft het geen waarde en klopt het simpelweg niet.

Omrekenen van dollar prijzen heeft welk nut? Die prijzen worden nooit gehanteerd, ervaring leert 1 op 1, soms zelf slechter. Het heeft dan ook geen nut gezien we het gewoon niet weten.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Ik vind dit dan wel weer geniaal, je gaat recht tegen wat ik zeg in dat je prijzen moet omrekenen want er is nog niets bekend enz, en wat zie ik nu:
Of dat ook een Nederlandse release betekent is nog niet duidelijk. Een 16GB-model met wifi gaat 299 dollar kosten, terwijl voor een variant met twee keer zoveel opslag en lte-ondersteuning 399 dollar wordt gevraagd. De Europese prijzen zullen waarschijnlijk op respectievelijk 299 euro en 399 euro uitkomen.
Als je nu gewoon de volgende keer toegeeft dat je beter gewoon ditzelfde verhaal in het nieuwsbericht over die laptops had kunnen doen, zou dat weer schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eh ja, omdat ik in dat artikel wél spreek over een Europese release met prijzen. In het vorige artikel ging het om prijzen in de VS en stonden de Europrijzen erbij ter indicatie omdat, zoals al eerder gezegd.

En nu doe ik dit topic dicht, want je bent aan het zeuren om het zeuren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.