Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
€200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als de prijs/kwaliteit maar goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Combinatie met een i5 4440,8gb 1600ram,1920x1080 dell monitor 24"
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart van rond de €200. Ik game niet vaak, alleen LoL, maar nu gta5 is aangekondigd voor de herfst zoek ik een videokaart die deze game aan kan. Nu zie ik heel veel de videokaart r9 280x voorbij komen. Dit is echter €50 boven mijn budget.
Is de GTX760 nog een goede videokaart die gta5 aan kan? Ultra settings hoeft niet maar wel medium,high zodat het nog lekker speelbaar is.
Of raden jullie een andere videokaart in deze prijs klasse aan?(R9 270x bv misschien iets?).
Bedankt.
Videokaart
Wat is je budget?
€200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als de prijs/kwaliteit maar goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Combinatie met een i5 4440,8gb 1600ram,1920x1080 dell monitor 24"
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart van rond de €200. Ik game niet vaak, alleen LoL, maar nu gta5 is aangekondigd voor de herfst zoek ik een videokaart die deze game aan kan. Nu zie ik heel veel de videokaart r9 280x voorbij komen. Dit is echter €50 boven mijn budget.
Is de GTX760 nog een goede videokaart die gta5 aan kan? Ultra settings hoeft niet maar wel medium,high zodat het nog lekker speelbaar is.
Of raden jullie een andere videokaart in deze prijs klasse aan?(R9 270x bv misschien iets?).
Bedankt.