Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk werkgerealteerde dingen. Zwaarste programma's zal iets van Photoshop worden (voorlopig). Ook vrij veel webdesign/scripting, dus een goed (mat, anti-spiegelend) beeldscherm is vereist.
Windows 7 heeft mijn voorkeur, maar ik vermoed ook met Win8 wel uit de voeten te komen. Gamen zal vrijwel niet nodig zijn.
Wat is je budget?
Rond de 600/700, maar als er iets overtuigd wil ik ook nog wel richting de 800.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk voor buitenshuis, maar ik vermoed wel vaak aan netstroom te kunnen. Gewicht heeft me nooit veel gezegd, ik denk dat ik het verschil tussen bijvoorbeeld 2 of 3 kilo niet echt zal merken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt goede dingen over Acer vernomen, dus dat ontwijk ik liever een beetje. Apple is ook geen optie. Lenovo heeft volgens mij wel goed spul, maar loopt qua design wel wat jaartjes achter naar mijn idee.
Belangrijke eisen:
- Leuk uiterlijk (beetje design ipv een blokkendoos)
- Tussen 15,6 en 17,3"
- Mat beeldscherm
- Goede inkijkhoek en kleurendisplay
Voorbeelden van wat ik zelf al heb gezien:
pricewatch: Asus N56JN-CN035H
pricewatch: Asus N550JV-CN270H (in de winkel gezien, los van de inhoud (prijs) ongeveer wel wat ik zoek qua design, beeldscherm etc.)
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
pricewatch: Asus X750LN-TY018H
pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-19Q
Any tips?
Voornamelijk werkgerealteerde dingen. Zwaarste programma's zal iets van Photoshop worden (voorlopig). Ook vrij veel webdesign/scripting, dus een goed (mat, anti-spiegelend) beeldscherm is vereist.
Windows 7 heeft mijn voorkeur, maar ik vermoed ook met Win8 wel uit de voeten te komen. Gamen zal vrijwel niet nodig zijn.
Wat is je budget?
Rond de 600/700, maar als er iets overtuigd wil ik ook nog wel richting de 800.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk voor buitenshuis, maar ik vermoed wel vaak aan netstroom te kunnen. Gewicht heeft me nooit veel gezegd, ik denk dat ik het verschil tussen bijvoorbeeld 2 of 3 kilo niet echt zal merken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet echt goede dingen over Acer vernomen, dus dat ontwijk ik liever een beetje. Apple is ook geen optie. Lenovo heeft volgens mij wel goed spul, maar loopt qua design wel wat jaartjes achter naar mijn idee.
Belangrijke eisen:
- Leuk uiterlijk (beetje design ipv een blokkendoos)
- Tussen 15,6 en 17,3"
- Mat beeldscherm
- Goede inkijkhoek en kleurendisplay
Voorbeelden van wat ik zelf al heb gezien:
pricewatch: Asus N56JN-CN035H
pricewatch: Asus N550JV-CN270H (in de winkel gezien, los van de inhoud (prijs) ongeveer wel wat ik zoek qua design, beeldscherm etc.)
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
pricewatch: Asus X750LN-TY018H
pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-19Q
Any tips?