Heeft er iemand tips,
Ik heb chrome gedownload omdat als browser te gebruiken echter wat ik afspeel via chrome heeft geen geluid.
Ik heb via google gezocht en kwam bij kassa en bij pc help forum uit.
Heb chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd, via chrome://plugins de plugins uitgezet.
Heb adobe flash laatste versie bijgewerkt.
Wat vreemd is dat bij internet explorer 9.0 ik wel geluid heb ook windows mediaplayer met geluid.
Ik heb surround 5.1 met realtek geluidskaart on board.
De drivers zijn ook up to date
Besturingssyteem is vista, het vreemde is dat op een andere pc met windows 7 en op een andere laptop met windows 8 dit probleem niet optreed .
Ben nu inmiddels een paar uur verder en geef niet zo snel op, het is dat ik morgen vroeg op moet anders ga ik de hele nacht verder met of zonder jullie
Fons
Fons2003 wijzigde deze reactie 14-07-2014 21:48 (3%)
Iemand tips ?
Groet
Fons
Ik heb chrome gedownload omdat als browser te gebruiken echter wat ik afspeel via chrome heeft geen geluid.
Ik heb via google gezocht en kwam bij kassa en bij pc help forum uit.
Heb chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd, via chrome://plugins de plugins uitgezet.
Heb adobe flash laatste versie bijgewerkt.
Wat vreemd is dat bij internet explorer 9.0 ik wel geluid heb ook windows mediaplayer met geluid.
Ik heb surround 5.1 met realtek geluidskaart on board.
De drivers zijn ook up to date
Besturingssyteem is vista, het vreemde is dat op een andere pc met windows 7 en op een andere laptop met windows 8 dit probleem niet optreed .
Ben nu inmiddels een paar uur verder en geef niet zo snel op, het is dat ik morgen vroeg op moet anders ga ik de hele nacht verder met of zonder jullie
Fons
Fons2003 wijzigde deze reactie 14-07-2014 21:48 (3%)
Iemand tips ?
Groet
Fons
[ Voor 61% gewijzigd door Fons2003 op 15-07-2014 06:32 ]