Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 14:52
Helaas is gisteren mijn touchscreen gesneuveld en ik wilde toch nog graag een backup van mijn laatste data maken op mijn telefoon. Helaas had ik een pincode op het scherm en met een kapot touchscreen kun je de code niet intoetsen en geen data meer eraf halen.

Na heel veel zoeken kwam ik in wat comments achter dat je een muis makkelijk kan aansluiten en dit wil ik toch even delen. Mensen om me heen hadden het graag eerder willen weten.

Ik heb een kleine YouTube video geupload (helaas slechte kwaliteit, maar de goede telefoon was stuk): http://youtu.be/Zrl-9lI3OVQ

Ik hoop hier veel mensen mee te kunnen bereiken zodat zij toch nog hun data kunnen redden. De Sony customer care zei mij dat het echt niet meer mogelijk was.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:55
Je kunt de mensen beter op het hart drukken een back-up te maken regelmatig en de belangrijke data op sd kaart te zetten(indien mogelijk).

Mijn foto's worden automatisch gesynced met Google+ en contacten staan alleen in m'n Google account..

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 14:52
Ja Mad-dog, dat klopt zeker. En dat doen we ook, nadat het een keer is mis gegaan...