Onder 'Bestelinformatie' staat het kopje 'Aanvullende informatie', deze kan je via een klikje openklappen om zo op meer punten te kunnen beoordelen.PcDealer schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:04:
Waar kan ik dat invullen?
http://tweakers.net/shopreview/bedankt/124121/

Ik moet zeggen dat het mij in eerste instantie ook niet helemaal duidelijk is, waarschijnlijk omdat het optioneel is. Ik verplaats dit topic dan ook naar Mooie Features om het zo onder de aandacht van de product manager te brengen
[ Voor 22% gewijzigd door Glaanie op 23-07-2014 12:42 ]
Verwijderd
Ah, we kunnen het kopje "Aanvullende informatie" duidelijker maken, dat hij klikbare is.
Dank!
Dank!
Wat praktischer is, is dat je een dergelijke vraag pas stelt nadat de meest essentiële informatie pas binnen is.
Als iets al niet belangrijk genoeg is om direct te tonen, waarom dan niet pas tonen zodra de review geplaatst is? Ik meen dat Luke Wroblewski hier ook research naar had gedaan bij Amazon en zag dat een dergelijke aanpak juist ervoor zorgde dat meer mensen additionele vragen invulden
Als iets al niet belangrijk genoeg is om direct te tonen, waarom dan niet pas tonen zodra de review geplaatst is? Ik meen dat Luke Wroblewski hier ook research naar had gedaan bij Amazon en zag dat een dergelijke aanpak juist ervoor zorgde dat meer mensen additionele vragen invulden
[ Voor 3% gewijzigd door Misha op 01-08-2014 22:00 ]
Interessante gedachte! De aanvullende informatie is ingeklapt, zodat de focus blijft op de zaken die het meest belangrijk zijn. Of je nu nog goed kunt zien dat je het open kunt klappen is inderdaad de vraag. Tegelijkertijd kun je je afvragen of vragen die je inklapt wel bestaansrecht hebben of inderdaad later gevraagd zouden kunnen worden. We willen de komende periode met een kritische blik naar onze formulieren kijken, dus goed punt om daarin mee te nemen. Bedankt!