Monitor voor gamen

Pagina: 1
Acties:

• Talel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07-2025
Beste Tweakers,

Twee maanden geleden heb ik een desktop bij ALTERNATE gekocht en ik vond het nu tijd worden om een nieuwe monitor aan te schaffen. Ik heb echter geen idee waar ik precies op moet letten bij het aanschaffen van een monitor en wil jullie daarom ook vragen of jullie mij hierin advies kunnen geven (of eventueel een beeldscherm kunnen aanbevelen). Op dit moment heb ik een 21,5" HP 2159m, maar van mij mag het scherm wel ietsjes groter (22" - 24"). De monitor moet vooral geschikt zijn voor gamen (spellen als Total War, Civilization en The Witcher) en mag zo'n 150 euro kosten (mag er iets boven zitten). Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk, maar ik heb slechte ervaringen met LG. Tot slot weet ik niet of het nodig is om dit te vermelden, maar ik heb een MSI GeForce GTX 770 2GB in m'n desktop zitten.

Alvast bedankt voor uw hulp!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Dit is een hele goede monitor, en nog erg goedkoop ook: pricewatch: Philips 226V4LAB Zwart

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
Kijk eens in de pricewatch van tweakers en stel daar je budget in. Enige eigen inzet wordt gewaardeerd

edit: @hierboven: dat is 21,5 inch en de TS geeft aan dat hij een maatje groter wil.

Edit 2: pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart deze voldoet aan jouw wensen.

[ Voor 61% gewijzigd door Pataar op 14-07-2014 17:00 ]

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

Nukezone FTW

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Pataar schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:56:
Kijk eens in de pricewatch van tweakers en stel daar je budget in. Enige eigen inzet wordt gewaardeerd

edit: @hierboven: dat is 21,5 inch en de TS geeft aan dat hij een maatje groter wil.

Edit 2: pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart deze voldoet aan jouw wensen.
Owaj, zie het nu pas, in de naam staat, of kan je opmaken dat hij 22'' is.

• Talel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07-2025
De Iiyama ziet er inderdaad goed uit; ik denk dus ook dat ik deze ga halen.

Bedankt voor de suggesties!
Pagina: 1