Even wat humor..
in de reactie:
en ik ben blij dat mensen zoals jij bij ons blijven vragen om meer context en meer feiten, want daardoor blijven wij scherper op ons eigen werk en op elkaar
Compleet mee eens.
Hadden jullie vergelijkbare reacties geplaatst als het nieuws was geweest: 'Meer mensen klagen bij Vodafone'? Of mogen we alleen slecht nieuws brengen?
Insinueerd totaal het tegenover gestelde.. Beetje jammer dat er door "medewerkers" maar zo gereageerd moet worden. Als een normale poster dit doet mag het ook niet
En natuurlijk zijn mensen wantrouwend tegen dit soort artikelen. Het gebeurt te vaak dat een pseudo technische site opeens zo laag zinkt door dit soort dingen maar blind aan te nemen. (ik zeg niet dat jullie dit doen!
Opeens zo'n bericht, ja dan gaan mensen toch hebben van "Hmm, dit lijkt niet te kloppen" Vooral als je dan in je eigen omgeving merkt dat het totaal het tegenover gestelde is (als ik de reacties moet geloven).
Misschien kan je een stuk wantrouwen wegnemen als er in het bericht zelf wordt aangegeven wat er aan onderzoek is gedaan e.d. Dat laat gewoon een stuk meer zien dat er echt werk in zit.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."