Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor videobwerking!

Pagina: 1
Acties:

• Pietertjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 19:02
Hoi,

Ik heb een laptop voor school nodig alleen beetje hulp van jullie nodig :P

Wat ga je met je laptop doen?
- Ik moet voor school een laptop want ik ga met Adobe Cloud software, 3dmax en nog meer zware programma's gaan werken.
- Ik wil aardig kunnen game

Wat is je budget?
Nou ik zat te denken aan ongeveer maximaal 1300 euro en dan ook inclusief accessoires.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag mee naar school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nou mijn ogen zijn nogal gericht op de Lenovo y50 alles eigenlijk wel perfect aan. Alleen het scherm valt enorm tegen en dat kan ik niet gebruiken met mijn opleiding. En als ik naar de dezelfde specificaties verder ga kijken dan kom ik al snel aan de 1500 euro of meer en dat is niet de bedoeling..

Zal het handig zijn om dat scherm te vervangen? Want ik las op internet dat de lenovo y510 wel een goed scherm had. Zou je dan niet dat scherm los kunnen bestellen en in de lenovo y50 zetten? of is een totaal ander scherm een beter optie?

Ow en de prijzen voor de lenovo y50 zijn in een keer weg op de tweakers site!?

Met vriendelijke groet,
Pieter

[ Voor 6% gewijzigd door Pietertjeeuh op 14-07-2014 13:30 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Welke prijzen bedoel je? Op tweakers? Dat komt omdat ze even nergens op voorraad zijn.

DAt over dat scherm moet je eerst met je eigen ogen ervaren door em eens te gaan bekijken. De reviews die je overal leest en dat zijn US reviews met een ander scherm ( mat vs glare). De NL versie's zoals die nu te koop zijn hebben een glare scherm. Kans is heel groot dat de schermen die in de NL Y510s zitten ook in de Y50's in NL zitten.

Er is nu ook een versie van de Y50 in NL met een 512GB SSD.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:47
De prijs van 1500 is prima haalbaar met de Lenovo die jij gekozen hebt. http://shop.lenovo.com/nl...-series/y50/#tab-functies Het zwaartse model kan en dan kun je nog een SSD nemen of een uitbreiding in garantie.

• Pietertjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 19:02
Cave_Boy schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:21:
De prijs van 1500 is prima haalbaar met de Lenovo die jij gekozen hebt. http://shop.lenovo.com/nl...-series/y50/#tab-functies Het zwaartse model kan en dan kun je nog een SSD nemen of een uitbreiding in garantie.
Waar kan ik dat doen dan? want ik zie nergens de optie om een SSD erin te doen inplaats van SHDD.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
B4n44nSh0t schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:38:
[...]

Waar kan ik dat doen dan? want ik zie nergens de optie om een SSD erin te doen inplaats van SHDD.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :*) "
http://www.paradigit.nl/l...805/80030888/details.aspx