Hoi,
Ik heb een laptop voor school nodig alleen beetje hulp van jullie nodig
Wat ga je met je laptop doen?
- Ik moet voor school een laptop want ik ga met Adobe Cloud software, 3dmax en nog meer zware programma's gaan werken.
- Ik wil aardig kunnen game
Wat is je budget?
Nou ik zat te denken aan ongeveer maximaal 1300 euro en dan ook inclusief accessoires.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nou mijn ogen zijn nogal gericht op de Lenovo y50 alles eigenlijk wel perfect aan. Alleen het scherm valt enorm tegen en dat kan ik niet gebruiken met mijn opleiding. En als ik naar de dezelfde specificaties verder ga kijken dan kom ik al snel aan de 1500 euro of meer en dat is niet de bedoeling..
Zal het handig zijn om dat scherm te vervangen? Want ik las op internet dat de lenovo y510 wel een goed scherm had. Zou je dan niet dat scherm los kunnen bestellen en in de lenovo y50 zetten? of is een totaal ander scherm een beter optie?
Ow en de prijzen voor de lenovo y50 zijn in een keer weg op de tweakers site!?
Met vriendelijke groet,
Pieter
Ik heb een laptop voor school nodig alleen beetje hulp van jullie nodig
Wat ga je met je laptop doen?
- Ik moet voor school een laptop want ik ga met Adobe Cloud software, 3dmax en nog meer zware programma's gaan werken.
- Ik wil aardig kunnen game
Wat is je budget?
Nou ik zat te denken aan ongeveer maximaal 1300 euro en dan ook inclusief accessoires.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nou mijn ogen zijn nogal gericht op de Lenovo y50 alles eigenlijk wel perfect aan. Alleen het scherm valt enorm tegen en dat kan ik niet gebruiken met mijn opleiding. En als ik naar de dezelfde specificaties verder ga kijken dan kom ik al snel aan de 1500 euro of meer en dat is niet de bedoeling..
Zal het handig zijn om dat scherm te vervangen? Want ik las op internet dat de lenovo y510 wel een goed scherm had. Zou je dan niet dat scherm los kunnen bestellen en in de lenovo y50 zetten? of is een totaal ander scherm een beter optie?
Ow en de prijzen voor de lenovo y50 zijn in een keer weg op de tweakers site!?
Met vriendelijke groet,
Pieter
[ Voor 6% gewijzigd door Pietertjeeuh op 14-07-2014 13:30 ]