Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovisscher
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-09 20:05
Ik heb vandaag de gok gewaagd en een AOC U2868PQU gekocht. Hij zal een dezer dagen geleverd worden. Hoewel het om een TN-paneel gaat geven veel reviewers hoog op van de beeldkwaliteit. Uiteraard wil ik die claims zelf testen, en daar ook een mooie review van schrijven. Hiervoor heb ik echter wel kalibratietools nodig. Zijn er toevallig tweakers in de buurt van Delft die deze tools zelf hebben en/of weten jullie van winkeltjes of tentjes waar je ze kunt lenen/huren? Want om €100+ euro uit te geven voor een apparaat dat ik toch niet heel vaak gebruik gaat me als student net iets te ver.

Denk aan apparaten als de Datacolor Spyder 3 of 4, of de X-Rite Display3, maar ook andere kalibratietools zijn welkom. Het heeft geen haast, maar als het ergens deze zomer zou kunnen, dan zou dat relaxed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hallo Jaco,

Voor vragen als deze hebben we een speciaal stukje tweakers ingericht namelijk http://tweakers.net/aanbod/. Dit is om te voorkomen dat de fora vol lopen met verzoekjes als deze. Dit topic gaat daarom ook op slot.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.