Na een half jaartje studeren in de US heb ik de smaak qua reizen en dergelijke wel te pakken gekregen. Voor volgend jaar wil ik graag weer naar het buitenland om daar afstudeerstage te lopen.
Voorkeur gaat uit naar Ierland omdat er 'Engels' gesproken wordt, de mensen aardig zijn, en omdat er genoeg bedrijven gevestigd zitten.
Omdat ik erg geïnteresseerd ben in IT forensics zoek ik me in dat gebied een afstudeeropdracht. Nu wil ik bedrijven rechtstreeks benaderen (dus niet met bemiddelingsbureau).
Nu weet ik dat sommige bedrijven die ik wil benaderen ook een Nederlandse vestiging hebben. Mijn vraag is of het verstandig om het Nederlandse vestiging te benaderen of het buitenlandse?
Mocht iemand nog tips hebben hoor ik dat ook graag
Ik begrijp dat een afstudeeropdracht in dat gebied erg lastig gaat worden aangezien er niet veel bedrijven zijn in dat werkgebied opereren. Ook sta ik open om in een ander land stage te lopen.
Dank
Voorkeur gaat uit naar Ierland omdat er 'Engels' gesproken wordt, de mensen aardig zijn, en omdat er genoeg bedrijven gevestigd zitten.
Omdat ik erg geïnteresseerd ben in IT forensics zoek ik me in dat gebied een afstudeeropdracht. Nu wil ik bedrijven rechtstreeks benaderen (dus niet met bemiddelingsbureau).
Nu weet ik dat sommige bedrijven die ik wil benaderen ook een Nederlandse vestiging hebben. Mijn vraag is of het verstandig om het Nederlandse vestiging te benaderen of het buitenlandse?
Mocht iemand nog tips hebben hoor ik dat ook graag
Dank