Om handig notities te kunnen maken zoek ik een +-7" tablet. Makkelijk zat, ware het niet dat ik ivm een handicap eentje zoek dit ik dmv een key cord oid kan beveiligen tegen laten vallen. Hoewel deze aansluiting (zie figuur rechts onder) een aantal jaren terug nog gemeengoed was, is deze tegenwoordig amper te vinden. Zo missen de Nexus, Asus MyNote, en Galaxy Tab series deze aansluiting, en is deze ook niet zelf provisorisch te maken omdat de backcover er niet af kan. Ook het in een hoes verwerken hiervan is niet praktisch, omdat het geheel nog in een insteekhoes moet passen. Een alternatief zou het zijn monteren van bvb een sticker met haakje zoals dat je met een schilderij doet. Ik ben echter sceptisch in hoeverre dit de continue stress van het dagelijks gebruik overleeft.
Weet iemand een niet-al-te-gedateerde tablet die hieraan voldoet, of heeft iemand een idee om een tablet te voorzien van een aansluiting?
Weet iemand een niet-al-te-gedateerde tablet die hieraan voldoet, of heeft iemand een idee om een tablet te voorzien van een aansluiting?