Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Erates
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-05 10:45
Hoi,

Ik gebruik al jaar en dag mijn headset om het geluid dat uit mijn PC komt te beluisteren. Nu begin ik te overwegen om een speakerset aan te schaffen omdat ik ook graag gewoon wat muziek luister of een filmpje bekijk, en dan vind ik een headset een beetje overdreven/vervelend.

Ik weet echter niet wat voor setje ik zou moeten kiezen. Kan ik hier wat hulp bij kunnen krijgen of zit ik daarvoor verkeerd?

Wensen voor de set:
Max 120 euro, Absoluut maximum 150 (enkel bij goede reden :) )
2.1 of 5.1 geluid
"Afstandsbediening" met draad om het volume te regelen waar ik ook mijn headset op kan inpluggen en eventueel daar via een knop kan wisselen.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is, ik weet zelf echt niet wat kiezen.

Groeten,
Erates

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
TBTL schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:39:
Wat heb je zelf al gevonden?
Inderdaad.

Gewoon kopen wat je mooi vind. Voor een dergelijk kleine prijs kun je natuurlijk niet zo veel verwachten of eisen.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Voor minder dan 50 euro heb je al een logitech 2.1 setje met afstandsbediening dat precies doet wat jij wil. Doe maar eens ff googelen.

• Erates
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-05 10:45
Zelf heb ik gezocht en ben op deze setjes gekomen maar ik weet niet of die geluidskwaliteit naar behoren is.

Creative Inspire T3130
Logitech Z523
Trust Tytan 2.1 Speaker Set
Creative Inspire S2 Wireless
Edifier S330D Black

Ik post de vraag eerder omwille het feit dat er misschien bepaalde setjes zijn die ik misschien beter niet neem. Op vlak van audio ben ik een echte leek. Ik hoop dat er wat advies uit komt :)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 15:29

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Move naar CEA

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Gewoon naar de Mediamarkt gaan en gaan luisteren welke je het mooiste vind klinken.
En goed gaan luisteren of vooral de sub lekker vind klinken meestal nemen die ook een stukje van het midden gebied mee en dan over dreven dik word aangezet tot verhouding van de rest.
In de winkel springen zulke setjes eruit maar na verloop van tijd te hebben geluisterd ga je toch merken dat het irritant gaan worden.
Gelukkig kan je de volume nog wel apart instellen op de sub maae toch.

Dus wat je moet gaan doen is luisteren!

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• Alexmoorlag
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 16:15
Ga eens op MP kijken naar een thx set, 2e hands scheelt gewoon een hoop geld en de thx setjes van Logitech zijn erg goed!
Pagina: 1