Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Foto's versturen zonder Skydrive ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen foto's versturen zonder skydrive .
De personen die mijn foto's ontvangen kunnen alleen maar in miniatuur kijken .
Is er een manier om anders foto's te versturen dan skydrive ?
Ik heb Windows 8.1 proffesional
Ik heb als email programma Windows Live Essentials 2012

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:28

Speedmaster

Make my day...

In een mapje stoppen en inzippen....

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:37
Je kan de foto's ook via WeTransfer versturen. Jij upload ze dan (vraag me niet waarheen) vult het e-mail adres van de ontvanger in en gaan. De ontvanger krijgt een e-mail met de link om de foto's te downloaden.

Cloud ☁️

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt voor julie snelle reactie en geef later antwoord hierop .
Alvast bedankt .

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat mailprogramma verkleint de foto's automatisch tot een mailvriendelijk formaat. Volgens mij krijg je daar ook een melding van (was in elk geval wel in oudere mailprogramma's van Microsoft). Even zippen helpt inderdaad :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het versturen van foto's gecontolleerd op een andere computer en het gaat met transfer.com heel goed .
Het inzippen ( inpakken foto's ) met Winrar 5.1 blijft hij vast hangen bij 99% ( de gratis vesrie ) .

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:28

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:05:
Ik heb het versturen van foto's gecontolleerd op een andere computer en het gaat met transfer.com heel goed .
Het inzippen ( inpakken foto's ) met Winrar 5.1 blijft hij vast hangen bij 99% ( de gratis vesrie ) .
Sorry maar inzippen (kopieer naar gecomprimeerde map) zit standaard in windows, daar heb je geen winrar voor nodig... 8)7

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Kortste klap is om een skydrive account te koppelen. Bij het versturen van foto,s (via de rechtermuisknop op de foto) maakt Windows Live Mail standaard een foto-email aan. Hierbij wil het de foto op skydrive plaatsen en de link naar de ontvangers sturen.

Het wil vaak wel door een gewone email te maken, de linkerknop, niet de photoemail knop, en dan de foto als bijlage toe te voegen. Mogelijk moet je ze dan wel met de hand verkleinen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rieverst op 14-07-2014 15:31 ]

Pagina: 1